1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Keepers, hoe zijn ze ten opzichte van demo 1?
    Wie maakt mij gelukkig?
     
  2. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goede demo! Ben blij verrast.

    De positieve dingen;
    + Dribble-systeem, heel erg verbeterd. Nu echt 360 degree.
    + Doorsteekbal over de verdediging, in de loop betekent ook echt voorsprong op de
    verdedigers, indien goed getimed.
    + Nieuwe pass-animaties, erg realistisch
    + Heel de gameplay verloopt soepeler
    + Allianz Arena, prima nagebouwd.

    Negatieve dingen;
    - Keepers, niet echt heel betrouwbaar (maar retail versie schijnt beter te zijn)
    - Soms doet de speler rare dingen, wat ik niet heb 'gezegd'. Bijv. Dan ben ik op snelheid aan het dribbelen en dan gaat hij opeens stoppen en naar links of rechts. Kan aan de demo zelf liggen, hebben anderen dat ook?
    - Off the ball control. Het werkt in principe prima, alleen een andere speler helemaal besturen dat hij ook diagonale loopacties maakt is mij vooralsnog niet gelukt. Hij gaat alleen horizontaal de diepte in. Misschien dat iemand anders mij kan vertellen hoe dit wel werkt? Ligt het misschien aan mijn spelinstellingen dat ik 'geholpen' wordt door Konami in spelers switchen?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het niet, op de PS3 had ik daar in de 1ste demo totaal geen last van. Ik heb daar nog niemand over gehoord m.b.t. de 2de demo, dus ik heb geen idee. In de 1ste demo was ik juist heel blij omdat de passing ging zoals ik dat zelf wilde.


    @Tricarico10 :

    Je kunt het off the ball ook instelling bij controller settings. Hij staat op automatisch, maar je kan ook manual, dan kun je zelf vrijlopen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tov demo 1 zijn ze veel beter.

    Heb 4 potjes gespeeld.

    En tot nu toe geen gekke dingen gezien.
     
  5. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het pass -systeem heel goed juist. Daarnaast heb ik ook geen last van wat jij zegt en ik heb gewoon de spelinstellingen staan op de 'vaste' demo-instellingen. Niks veranderd daaraan.
     
  6. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0

    Aha Cyrax ik wist dat het wel ergens kon haha!
    Dus als hij op automatisch staat, loopt hij horizontaal vrij en als die op manual staat, kan de speler in principe alle kanten op.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is wel de bedoeling.
     
  8. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Even testen vanmiddag dan!

    Vinden jullie overigens professioneel best wel lastig? Het kan komen, omdat dit weer een nieuw spel is dat je moet 'leren', maar goed ik ben altijd gewend Top Players te spelen. Overigens vond WENB dit ook al.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan alleen oordelen over de 1ste demo op de PS3, want de nieuwe heb ik nog niet. En daar vond ik het inderdaad lastig, heel lastig zelfs.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eerste paar potjes gespeeld laat gisteravond en het beviel me wel. Echter vind ik wel jammer dat je heel af en toe tijdens een sprint automatisch stopt. Net toen ik 1 op 1 met de keeper kwam en op schieten drukte toen de tegenstander mij net niet vast hield stopte de speler opeens en het resultaat was een raar schot. Ook zijn de keepers toch nog klunzig hoor, zal later vandaag even een video uploaden met een voorbeeld. Voor de rest speelt het wel lekker, ziet er goed uit en de camera is ook in orde. Wel vond ik het nog redelijk makkelijk op Professional.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mijn 3 potjes:

    Tottenham 0-1 Bayern
    Bayern 2-1 Tottenham
    Inter 4-1 Rangers

    Lekkere pingel met Robben genomen btw, kei en kei hard onderkant lat _O_
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien ligt het aan mij maar ik vind het zo arcade achtig. Rennen rennen, voorzet goal. Of in dit geval 35 meter van het doel en schieten maar. Ik heb sinds pes 2009 geen pes meer in huis gehaald maar in mijn beleving was het veel realistischer.

    Overigens speelt het wel soepeltjes. Het ziet er echt fucking mooi uit. Iedereen lijkt gewoon. Off de ball controle ook goed gedaan, verdediging kan je zo openrijten.

    Ik ga vandaag nog een paar potjes doen. Maar als ik nu heel eerlijk ben denk ik niet dat ik pes in huis haal.

    Maar nogmaals, vind het zeker niet slecht in tegendeel zelfs. Maar het voelt gewoon een beetje arcade aan.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je bent gewoon te goed voor PES. Jij doet dingen die ik niet kan in PES 2012, elke voorzet scoren, vanaf 35 meter schieten en scoren, mijn wedstrijden op topplayer winnen met 4-0 en dat iedere wedstrijd weer. Mij lukt dat dus niet, maar dat kan aan mij liggen hoor.

    Ik snap dus niet dat ik moeite heb met de CPU op topplayer en echt niet zomaar scoor en dat jij -met als laatste PES 2009 als gespeelde game- vanaf 35 meter scoort, elke voorzet scoort en met hoge cijfers wint van de CPU.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb met name moeite met je beschrijving dat het rennen, dan voorzet en dan goal is.
    Als er iets is wat nu juist goed werkt is het de opbouw, dank zij de active AI.
    Je kan veel beter opbouwen en ook veel gevarieerder. Je maakt daardoor altijd weer andere goals. Jouw opmerkingen suggereren dat het juist altijd hetzelfde doelpunt is... Vreemd!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, iedereen heeft het erover dat die AI zo goed is en hij vindt het allemaal zo ontzettend gemakkelijk en suggereert dat je ontzettend easy kan scoren, voorzet..goal... Uhuh, ja hoor.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Beetje jammer dat je weer zo moet reageren. Nergens zeg ik dat ik op topplayer met hoge cijfers win. Ik speel gewoon op de normale stand.

    Dat van 30-35 klopt maar niet omdat ik
    Mezelf zo goed vind maar de keepers ronduit slecht zijn. Maar ja ik zal wel geen mening meer geven want dan komt de pes politie weer om de hoek kijken....
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar ik vind het echt onbegrijpelijk wat je zei. Geef op mijn reactie dan weerwoord op DG als jij en Cyrax niet door één deur kunnen....
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Niet gelijk zo huilen man. Jij geeft zelf aan dat je zo gemakkelijk kunt scoren, dat zeg jij, niet ik. Als ik een spel speel en doe dat niet op de hoogste moeilijkheidsgraad dan ga ik niet zeggen dat het allemaal zo gemakkelijk is, dus ik ging er inderdaad vanuit dat je op topplayer speelde. Blijkbaar vind jij het terecht om te zeggen dat het allemaal zo gemakkelijk is terwijl je dus niet eens op topplayer speelt.

    Je doet het zelf voorkomen alsof het alleen maar is: Rennen, voorzet, goal. Dan suggereer je toch echt dat het allemaal wat te gemakkelijk is. Dus ben ik blij dat ik niet zo ontzettend goed ben als dat jij bent, zodat ik lekker kan genieten van PES.

    En niet gelijk piepen en zielig doen.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dude fuck off en ga maar lekker geniet van je pes!!! Ik heb geen zin in jou oneindige gezeik als iemand een ietwat kritische post plaats. De mazzel, ik ga weer de demo spelen... _0/
     
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    * Haalt bier en popcorn en gaat er eens goed voor zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina