Ik pull regelmatig als Hunter. Zeker als de tank niet echt op schiet Heb een hekal aan dat soort gasten. Op mijn Hunter/Paladin leave ik echt alleen als mensen niet willen luisteren of het niet snappen en na waarschuwingen niet gekicked kunnen worden. Als iemand het steeds verkloot vote ik hem en ga ik verder met de rest. Iedereen kan fouten maken dus als je leaved na een whipe ben je gewoon triest. Tips voor jullie: geen dungeon finder gebruiken als je snel zonder whipes wil spelen! Ik neem aan dat je ook even kijkt bij je buffs in het scherm om te kijken wat je hebt en wat je mist? Dan zie je automatisch dungeonbuffs erbij staan.
Ik geef je gelijk Gforce, maar ik speel echt elke dag in de dungeon finder... op een begeven moment ben je het echt beu... althans ik wel..... In het begin hielp ik ook iedereen, 300 x proberen uit te leggen en pas gaan als de rest gaat. Maar tegenwoordig niet meer, ik heb nu echt gezien hoe het ook kan.... Ook ben ik het beu om met mensen die maar half tot niet gegeared zijn te spelen, ene whipe naar de ander omdat of DPS maar wat rond huppelen, of omdat een tank denkt dat die het goed doet terwijl dat niet zo is. Daarnaast leg ik alles uit ( zandalari ) en nog steeds falen ze.... Gister heb ik echt de beste Zandalari run ever gedaan... Timed run, DK fully pvp gear maar wel ff 22K dps wtf? Alles liep zo super lekker, zelfs op laatste baas met die chains had ik nog 80% mana over! zo kan het dus ook.
Gewoon queue als leader. En als iemand het blijft niet snappen of niet luisteren voten en verder met iemand anders gaan.
Hij zegt ook dat je je zo gewoon moet opgeven als je de Dungeon Finder opent. Je vinkt gewoon dps, tank of healer aan en naast dat ook het vakje om leader te willen worden.
i know Maarja zo speel ik nou eenmaal. Te veel met noobs gespeeld en vind het echt een waste of time als je in een HC of zandalari de ene na de andere whipe krijgt. ( zandalari's probeer ik het zeker wel 3 x ofzo ) Zoals ik hierboven ook al zei, zandalari van gister was perfect, zelfs op de laatste baas 80% mana over terwijl ik het soms niet kan halen omdat ik OOM ga of omdat ik genuked word door de spirits... terwijl dat helemaal niet hoeft.
Vanaf 19 september komen de grote nerfs voor alle bosses in FL, op normal _en_ heroic. Veel te vroeg imo, aangezien ik nog echt niet het idee heb dat ik de progress op de huidige moeilijkheidsgraad gemaximaliseerd heb. Morgen Beth/Alys als 4e HC, en waarschijnlijk vanaf volgende week snel richting 6/7. Echt heel jammer. Edit: Oi, lulhannes! Net iets eerder Edit 2: Vers van de pers
Ik kan me je woede als Pro speler wel voorstellen, maar aan de andere kant de nieuwelingen etc ook wel.
Ik ben geen pro speler, ik zit niet in een raiding guild en ik pug alleen maar. Maar ik vind het gewoon kansloos dat ik straks met pugs Ragnaros neerhaal en ik dan weer niks te doen heb omdat heroic niet echt te puggen is.
Zit wat in. Met pro bedoel ik dan ook vooral de instelling, niet de manier waarop je speelt. Ik raid nauwelijks. Heb zelf een keertje TOTFW gedaan en die eerste boss was echt makkelijk. Die tweede moesten de nieuwelingen, Al Akir, even aan wennen, maar die lijkt ook lekker makkelijk te downen. Misschien niet op heroic, maar toch. Het is kennelijk beleid bij Blizzard om de zakken goed gevuld te houden en daarmee het voor mensen die van uitdaging houden goed te verpesten.
Al Akir is lastiger dan je denkt. Je moet die stormlings goed timen, wij hebben er met de guild nog de nodige problemen mee gehad. Maar het kan ook zijn dat wij gewoon faalden
Ben ik de enige die een Legendary Dagger niet ziet zitten, ik bedoel, maar 1,2 Specs gebruiken Main-hand daggers.
Legendaries zijn over het gemeen niet echt all-round. Thunderfury was gewoon bedoeld voor tanks. Sulfuras was toen alleen nog voor arms warriors en ret paladins. Atiesh had er het meeste: 4, en zelfs dan was 'ie voor sommige niet geweldig ge-stat. Glaives waren vooral voor rogues en fury warriors. Thoridal was of een stat-boost of een hunter only. Val'Anyr was alleen voor healers bedoeld, en zelfs dan was 'ie nogal slecht voor druid en priest. Shadowmourne had ook maar drie classes. En aangezien DPS casters heel lang geen legendary meer hebben gehad, kregen die er nu eentje. Ik kan de dagger wel begrijpen, misschien dat er een tweede itemisation komt zodat het misschien ook useful is voor enhancement shamans.
Ik denk meer dat het een kwestie van op tijd reageren is. Als jij tenminste die kleine wervelwinden voor stormlings aanziet, die zo nu en dan om hem heen draaien en iedereen van dat platform af kunnen flikkeren. Zo niet, vergeet dan wat ik gezegd heb. Wij hadden juist een beetje moeite met die wervelwinden, mijn guild en ik. Ze hebben hem al eens gedowned, maar met een totaal andere group en al een tijd geleden. Het was ook de eerste endboss die ze downden in een raid.
Een legendary axe zou logischer zijn, of weer een tankwapen. Eigenlijk boeit het me niet, aangezien ik het niet eens ben met de manier waarop een legendary gemaakt wordt. Het is nu enkel een kwestie van farmen, niks moeilijks aan. Dan heb ik liever nog de 0.1% drop van bosses.