[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen op hardcore spelen hoor! Normaal is te makkelijk voor ervaren gears spelers. Het is echt een uberbrute ervaring en die wil je zo langzaam mogelijk tot je nemen, ofwel hardcore. Ik heb de fout gemaakt hem op normal te zetten vanwege een jaar geen shooters spelen en te weinig zelfvertrouwen, maar zelfs ik wals er door heen.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij hebt de game al he :'-(
    Grrr }:]

3. IceDilla NL

IceDilla NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    De liquid green skins voor de guns komen pas in oktober aldus Epic.....

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, deel 1 heb ik nooit co-op gedaan. Vandaar dat die me stuk minder beviel. Online toen ook nauwelijks gespeeld. Niet zo gek dat ik me er dan niet zo mee vermaakt heb, en lang niet alles uit de game gehaald heb. Na lange tijd dan GoW2 gaan spelen en die beviel me enorm goed. Toen leerde ik ook dingen, die ik tijdens GoW1 nog niet wist (en wel mogelijk waren).

Anyway, ga gewoon weer geld uitgeven, geen geduld meer om te wachten. Wordt vanmiddag op pad voor een wifi extander/repeater/bridge. Hoop dat ik de Netgear bij de MM kan vinden.Die aan een kant van de kamer zetten (dicht bij de router) en kabel naar 360 trekken, en dan ook 1 naar Boxee Box mediaplayer, zodat ik die fatsoenlijk kan gebruiken. Dan nog Live abo kopen en ik kan na heel lang weer online gamen, demo's downloaden etc etc. En dan nog GoW3 bestellen uiteraard.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    die vault case waar je 360 in past. Is deze van GOW 3, die er komt, alleen voor de slim xbox 360 of ook andere???

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Alleen te gebruiken met een Slim X360! ;)

7. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  8. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook (eindelijk) door GM gebeld. Kan de LE krijgen met bandana en season pass kado. Heb alleen nog een order uitstaan voor de EE (En nog geen idee of ie daadwerkelijk geleverd gaat worden :mad: ) Zouden mensen hier evt. geintreseerd zijn in de LE/Season pass?

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hardcore = normal. Ook in het derde deel weer. Het is niet te pittig, maar ik heb er ook geen moeite mee. Begin dus gewoon op hardcore!

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als bundel of ook apart van elkaar? Ben wellicht wel geïnteresseerd in de season pass namelijk..

Wel zo handig dat er iets meer informatie komt over de DLC die gereleased gaat worden. Ik wil wel ongeveer weten wat ik zoal kan verwachten! :+

Ik neem aan dat je al een kopie hebt voor de review?

Goddamn, release die handel vrijdag!

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn Epic Edition is toch echt al onderweg sinds gisteren en is niet vastgehouden tot maandag. \o/ Soms komen pakketjes vanuit de UK al na ongeveer 3 dagen binnen, dus ik ben benieuwd. :) Alleen heb ik begrepen dat het niet verstandig is om te gaan spelen voor de 20e vanwege het kwijtraken van de unlocks. :+

12. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel los kunnen, indien ik ook de LE/normale editie kwijt kan. Heb zojuist op Foregames gelezen dat ze de EE wel kunnen leveren, alleen dan voor 150,- euro... (Heb em daar al weet ik hoe lang in de pre-order staan).

Die Season pass kost volgens GM 30,- euro, in de MP zou ie 2400 MS points zijn. Geeft 33% korting op de eerste 4 DLC. Dus je moet ze alle 4 kopen wil je er voordeel uit halen...

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt voor het antwoord. Die krengen zijn echt niet normaal duur. 8)

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou wel heel achterlijk zijn. Wie heeft dat gezegd?

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja behoorlijk duur inderdaad, echt leuk om ergens te winnen maar ik zou hem niet kopen :+

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij heeft Rod vandaag of gisteren op zijn twitter bekend gemaakt dat je gewoon je VG awards krijgt als je voor de 20e speelt.

SGdirtyburt
    JasonDirtyBurt SGdirtyburt
    @
    @GearsViking Rod, got my media review copy today and have a question. Will playing now effect my VG unlocks?
    13 sep
    als antwoord op ↑
    Rod Fergusson
    @GearsViking Rod Fergusson
    @JasonDirtyBurt shouldn't no. Just won't unlock till closer to launch.

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, dan weet ik het ook niet. Het is wel zo dat die Rod wel vaker zulke dingen zei en achteraf niet klopte. Joe Graf geloof ik eerder aangezien hij zelf programmeerd. Zie z'n posts:

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Dit klinkt inderdaad een stuk geloofwaardiger.

Heb het zelf ook niet zo op Rod qua announcements, veelste veel twijfel bij hem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina