[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat zelf te denken aan Udyr, maar geen idee of ik goed kan junglen of met hem om kan gaan. Maokai is wel nice, maar een teamgenoot heeft die al. Nog even zoeken dus.

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt er echt aan wat je wilt. Wil je een pure tank met veel CC maar echt totaal geen damage (alistar, shen), wil je een tank die ook damage kan doen en ook andere taken op zich kan nemen, zoals junglen of support items, chasen (amumu, nunu (rammus)), wil je een tank zonder CC maar wel met damage (morde), wil je een combi van een beetje damage en beetje CC (cho gath, mundo, galio, rammus, malaphite), of wil je een tank die gewoon echt veel damage blijft doen dan wel ap of ad, dus meer offtank chars als jarvan, blits, singed, vlad, nunu met bepaalde builds, garen en mundo.

Ik houdt vooral van cho en singed en oftanks, aangezien die damage kunnen blijven doen, en je met pure tanks als alistar echt goede carrys moet hebben om kans te maken, al geeft een ali je wel extreem veel cc in gevechten, maar als je tegenstander altijd net blijft leven omdat je met 4 man net te weinig damage kan doen ben je ook gezien. Met offtanks, als garen en tanks die damage blijven doen als cho kan je ook een support erbij blijven hebben, terwijl je met een pure tank (dus feitelijk maar 3 damage makers) echt geen support kan gebruiken. Het is dus allemaal heel situatie afhankelijk. Als je vaak gewoon alleen speelt met mensen die je niet kent, vind ik het vaak makkelijker om offtanks in me team te hebben dan echte tanks, aangezien ik geen idee heb of andere mensen genoeg damage kunnen genereren die je nodig hebt.

Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In welk rijtje past Udyr hier? Ik neem aan de combi?

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Udyr is door zijn abilitys een instant offtank character. Zijn schilden zijn echt goed, en zonder tank te zijn, zorgen zijn core item voor zowel MR boven de 100 als de armour boven de 100, en hij kan super junglen :)

5. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    En wat vinden jullie van gangplank ?

Ik vind hem echt geweldig , en zeker die skin met dat blauw hemd xd

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    OP as shit.

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
  8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Spel net geuninstalled. Dit spel is geniaal, maar als je als mij gewoon een potje wilt spelen, ala counterstrike, is dit spel een kutspel en totaal onspeelbaar. Je bent gewoon verplicht om met een team te spelen want anders beland je met een verzameling sorakas AD verstand personen,die zich aangetrokken voelen dit spel te spelen. Ze zouden echt een systeem moeten bedenken zodat je echt met mensen van ongeveer dezelfde kwaliteit komt. Al heb ik 15 kills, 23 kills, het is geen garantie om een win te krijgen als je een beetje ongeluk hebt in je team. Het is niet zoals bij Counterstrike dat mindere spelers goed kunnen worden opgevangen als het slecht gaat, als 1 iemand slecht is, is het gewoon game-over. Ik houdt het wel op games die wel speelbaar zijn in je eentje :)

Misschien weer eens kijken als dominion uitkomt of het een beetje veranderd, maar lijkt me niet.

Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wat zeg je nou precies? 8)

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ik het wel houdt op multiplayer spellen waar je alleen zorgt voor het resultaat, of waarbij de uitslag niet zo team afhankelijk is :)

edit: Ik zal het editten voor jou :p

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet niet welke kansarme eunuch die matchmaking ook heeft bedacht hoor, ik heb gewoon de hele avond geen normale game kunnen spelen, elke game word ik gewoon ongekend hard ingemaakt door premades of gewoon overduidelijk veel betere teams. De langste game in m'n laatste 12 matches was dan ook wel 28 hele minuten...

Krijg je gewoon 2 gasten met 850+ games en ik zit met 3 level ~15 ik als 27 en een lvl 9... Wtf?
    En dan deed ik het met scores als 3/9/3 nog minder slecht dan de rest...

Match History is alles defeat behalve 2 :b:!

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    There you have it. Matchmaking voor normals is zo gemaakt dat je wins/losses ongeveer gebalanced blijven. Zodra je een beetje uit de retard zone bent (ja er is ook een normal queue ELO), dan krijg je dus gewoon leuke matches die je hard zult verliezen en gene die je zult roflstompen.

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hebzelf heel veel profijt gehad om deze guide eens door te lezen. Zowel de basics als de champions worden behandelt. Dus die wil ik ff delen, misschien wat voor een linkje in de startpost?

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik wilde een nieuwe hero kopen, zat te twijfelen tussen o.a. GP, Talon en Noc, lucky me :D

Vind ze allemaal echt chill. Speel nu het meest Talon top, heerlijke hero. Zit zijn build alleen nog een beetje uit te vogelen.

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Begin met een Phage, early survival + meer kans op procs + damage en een kans op slow = godly.
    Bloodthirster sowieso, daar benefit 'ie gewoon erg veel van met z'n snelle creepwave swipe en sterke AD scaling. Plus de vamp werkt goed op 'm.
    Daarna een Sheen, voor wat extra op je Q.
    Vervolgens kun je een aantal dingen doen:

Meer damage: Sheen/Phage upgraden naar Trinity Force
    Meer survival: Phage upgraden naar Frozen Mallet
    Armor Pen: Last Whisper
    Meer utility: Banshees voor defensive / Youmuus voor offensive.

Speel een beetje er mee rond en kijk wat het andere team heeft, speel daar op in. Talon z'n base is in principe gewoon Phage + Bloodthirster.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Net LeBlanc gekocht. Leuke champ, maar ik was haar zeker niet gewend. Pas echt late-game begon ik een beetje los te komen. Wel redelijk wat assists (maar ook deaths :p). Zover gebruik ik gewoon een 9/0/21 mastery page, maar er is ook een build die gaat voor wat meer survivability. Misschien moet ik die eens proberen. Ik ben nu IIG aan het sparen voor een AP rune page.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik speel zelf met Youmuu's + Phage als core. De rest ben ik het met je eens tho. :)

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Oh god, echt iedereen die ik leer kennen of al een tijd niet meer gesproken heb..

''Ken je League of Legends?! :)''

Ja ik ken het wel.. Begin van de zomer mee begonnen en nu al lvl 25, verslavend!

Speel voornamelijk Tryndamere maar ben nu aan het sparen voor Nocturne, ik wist dat ie deze week free zou zijn want de laatste keer was in maart ofzo.

Nocturne! _O_

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Patchnotes zien er goed uit, had de beloofde Evelynn buffs gezien maar de Mord nerf will do :b:

Dan zou je toch vooral lange spannende matches moeten krijgen, en niet roflstomps waarbij je wint/verliest met surrender na 20 min? :)

Mja morgen nieuwe patch dus meer spelers = grote pool = beter samengestelde teams.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt werkt Talon -veel- beter op pure AD dan op crit. Zijn scaling is gigantisch, daar heb je geen crit voor nodig, je bent geen auto attacker.

@Dr0kz: Lange matches zitten er altijd wel tussen, maar zo perfect is het systeem helaas niet. Naar mijn ervaring is het vooral balance met slechte/goede matches.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina