Zo heeft iedereen wel eens wat en denkt iedereen wel eens wat anders over een ander.
Anyway: Dinsdagavond werd ik uitgenodigd om even mee te komen richting FL. Ik kon echter al snel daarna wat anders gaan doen. Guildgroup had al zeker 35 minuten lopen wachten en daarna kwam ik nog en waren we nog steeds niet compleet. Vond alleen de uitnodiging wel erg attent, dus zoiets zal ik ook niet een, twee, drie afslaan.
Daarna met een RL gast, is ook guildie, even snel een mount run in UK gedaan. Mensen, dat doe ik dus nu dus echt alleen he de komende keren, wanneer dan ook. De eerste keer dat het met een DK mogelijk was en ik het deed critten ze daar als een malle, maar nu heb ik bijna helemaal geen crits gehad en die DPS guildie, een hunter, ook nauwelijks. Misschien had hij zijn pet als tankpet, weet het niet, maar vond het wel erg snel gaan, ook al is het maar 5 levels lager dan mijn huidige.
Disenchanten en verkopen gaat ook best wel lekker. Alleen wat ik nu nog te koop heb staan wil niet echt verkopen. Ik heb mezelf als regel gesteld niet eerder weer in te kopen dan als de oude voorraad gedisenchante items verkocht is, via AH.
Voorheen kocht ik, als ik wat van AH wilde hebben, altijd meteen datgene wat ik kon gebruiken en betalen. Ik keek nooit naar de prijs. Als ik dat wel had gedaan, dan had ik begin dit jaar ergens al mijn record gold verbroken. Staat al meer dan een jaar op ongeveer 60K. Heb nooit meer dan dat gehad.
Jezelf dus een paar regeltjes stellen, ook in WoW land, voorkomt dat je dus onnodig zonder Gold komt te zitten.
Laatst bewerkt: 15 sep 2011