[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice, dat stuk in Tai Yong Medical met al die infrarood lasers. Proberen te halen zonder cloack! *Doet Mission Impossible muziek aan. :cool:

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ook erg herkenbaar. Het verklaart hoe ik het voor elkaar heb gekregen om meer dan 20 uur in de game te steken terwijl ik bijna geen side quests heb afgerond. :emo: :+

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Best simpel :). Nooit problemen gehad met die infrarood dingen en heb er nooit cloack voor gebruikt.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad, het is vrij simpel om de lasers te ontwijken, er zijn best wel wat manieren om ze te ontwijken, en om eerlijk te zijn heb ik ook enorm weinig cloak(trouwens het is cloak, niet cloack /mieremneukmode off :+) gebruikt in Deus Ex Human Revolution.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, was er uiteindelijk zo door. Maar wel een tof stukje! :)

6. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Yelana Fedorova verslagen, pff wat een wijf zeg. Had veel wapens voor nodig om haar te verslaan (speel namelijk op Give me Deus Ex niveau). Hadden jullie geen moeite gehad om haar te verslaan? Welke strategie gebruikten jullie?

Ik gebruikte 2x van die doping dingen waardoor ik 50 extra health kreeg en daarna 2x van die krachtcentrales kapot geschoten. Leeft ze nog... 3x EMP mijnen geplaatst en op haar geschoten als ze verlamd was. Leeft ze nog... 1x typhoon bom en nog wat kogels was het eindelijk gelukt...

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik spaar frag mines :+

ik defuse alles en bewaar ze allemaal. En daar spam ik dan de bosses mee onder. Werkt als een trein

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiik dan wel spoilers plzz... |:-

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe is dit een spoiler dan?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien had hij niet verwacht dat bosses gevoelig zijn voor zware explosieven?

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoe gebruik je btw die typhoon dingen?

Heb die agmentation gekocht, maar hoe kan je die nu gebruiken? Moet je em eerst equipen oid?

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Pijltje naar links toch, op de D-Pad? Heb je wel Typhoon ammo nodig.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ok thx, zal em vanavond es uitproberen dan. Had de hele store leeg gekocht :)

14. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is bij mij pijl rechts op D pad.

Haha ok, ik gooi altijd kisten enzo naar de mijnen. Wist niet dat ik ze konden defusen, vanavond eens proberen.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uitgespeeld:
    Heel vet, maar kut dat ik niet alle eindes had. Had er maar 2/4 en ik had volgens mij nog met Taggart en Sarif moeten praten. En nu dus geen geschikte save meer hebben. Met grenade launcher is dat laatste stuk echt te makkelijk. Die derde boss van dat elite team was ook niet zo moeilijk en prima te doen als je voldoende shotgun ammo hebt met extra veel damage. :+ Baal er alleen wel van dat ik nu dus geen geschikte save heb voor die laatste twee keuzes, van de vier ofzo? Had dus met die twee gasten moeten praten heb ik nu wel door, maar dat besefte ik veel te laat.

Is er nog een andere oplossing? :'-(

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Rechts kan ook. Maar dat ziet Grave vanzelf wel denk ik, net als met Cloak is dit zo'n ability die meteen dan zichtbaar wordt op je scherm als je gewoon in First Person speelt. Zal wel rechts zijn dan.

Volgens mij geen andere oplossing inderdaad.
    Er zijn inderdaad 4 eindes, twee unlock je standaard en de andere twee unlock je alleen door met Sarif en Taggart te spreken. Eindes staan ook op YouTube, dus je kunt daar kijken, of je herspeelt de game een keer.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op hoeveel procent zit je ongeveer als je in
    Montreal, TV studio
    bent? Heb echt al dik meer dan 20 uur gespeeld denk ik, weet het wel zeker. Volgens mij ben ik nog lang niet klaar, fucking epic. Kut Gears Of War 3 komt Dinsdag al. :+

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja idd gooi er altijd een kist heen. Maar hoe kan je dan defusen? Zodra je in de buurt komt gaat ie af.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je zit ongeveer in de helft, misschien zelfs iets verder.
    Crouchen en dan ook nog eens traag stappen, gaan ze niet af als je ze benadert.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha

Deel Deze Pagina