In Fable was gewoon insane, vooral 2. 3 minder geloof ik...je droeg een bepaald kostuum en heel fucking Bowerstone was verliefd op je, rot toch op zeg.
Ik hoop dat ze in Skyrim echt tof zijn, heb begrepen dat ze elke ochtend eten voor je klaar maken en je kunt ze zelfs meenemen als companion en ze zullen vechten voor je, dat klinkt cool. Ik heb in te weinig games nog dat ik echt meeleef met een character, echt sympathie voel ervoor. Ik voelde geen flikker voor characters in Fable of zelfs Oblivion, ze boeiden mij echt niks.
In Metal Gear Solid, zelfs Gears of war, GTA IV en RDR zitten wel scenes en characters die me echt kunnen raken, waarvan ik het kut vind als ze eraan zouden gaan. Hopelijk zitten er in Skyrim ook wat memorabele characters, zou echt tof zijn.
Viel het jullie trouwens ook op hoeveel beter de gesprekken tussen NPC's nu zijn?
Voorbeeld uit Oblivion :
"Hello."
"Stop talking!"
"I saw a couple of mudcrabs down by the water recently. I steered clear of them!"
"By the gods!"
"Bye."
Voorbeeld uit Skyrim :
"A Dragon! I saw a Dragon!"
"What is it now Mother? If you keep on like this everyone in town will think your crazy,And i have better things to do than listen to more of your fantasies!"
En in Bleak Falls Barrow heb je die twee ventjes die het over Arvel, dat ventje die vast zit in dat web; hebben. Echt nice.
Laatst bewerkt: 15 sep 2011