[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mooi dat mijn main nog steeds rogue is!

Pim, ik sta bovenaan de lijst om hem te krijgen dit keer. Concurrentie is NOT tolerated! Gogo gadget leg0nd3ry!

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    nee dat is wat anders :p
    het zijn van die adds die spawnen, en als je die killt komt er een buff op al akir en die moet hoog stacken. als je dat niet goed timed verlies je de stack.

Enneeh, die legendary is voor mij!:+

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie trouwens over de panda's?

Denk zelf dat, mochten ze er komen, ze als neutral faction beginnen!

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, en zometeen is hij dood.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mooiste wapen is imo nog steeds de originele Quel'Serrar.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt.

Ben wel benieuwd wat ze allemaal op Blizzcon gaan aankondigen en vooral hoeveel puistenkoppen en vetkleppen er zullen zijn. Misschien wat grof, maar dat beeld krijg ik altijd bij dit type game en dingen als Star Trek en Star Wars. :+

Trouwens: Van wanneer tot wanneer is Blizzcon?

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nein, TF! En das niet omdat ik hem had :+

4/7 HC nu. Beth in 2 uur neer, leuk gevecht. Volgende week met de nerfs voor 6/7 gaan, als we dat in onze 2 dagen gepropt krijgen.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk lijkt mijn die pandas wel maar ik hoop dat ze zich wel meer focussen op de content, leukere raids, nieuwe continent, nieuwe BGs, epische questlines. Alles kan beter in de volgende xpack dan wat Cataclysm ons gaf. Maargoed ze hebben wel beloofd om World PvP terug te brengen en je meer uit de cities te krijgen maar ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. :b:

Ohwja en tyf een eind op met je focking dailies, Quel'danas was leuk, maar nu is het gewoon vervelend. Er zal ook wel een nieuwe PvPzone komen zoals WG en TB maar misschien moeten ze tegen die tijd WG en TB interessant houden... WG is nu bijvoorbeeld helemaal dood terwijl het een awesome zone was.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  10. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Rot jij eens op met je gedrag, Puistenkoppen en dikzakken? Alsof jij perfect bent.

11. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gast, chill out zeg. :x

Ik krijg dat beeld gewoon voor mijn ogen, misschien ligt het aan die southpark aflevering. Zou zelf ook voor geen goud naar Blizzcon willen, al kreeg ik er een VIP behandeling. :x

13. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan mensen hier erg mee beledigen. En daar hou ik niet van :).
    En je wilt niet naar Blizzcon maar je speelt wel WoW voor 50% van de dag? Nice.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    50% van de dag is nu ook wel overdreven hoor. 8)
    Hooguit 2 uur nu, deel van de tijd alleen chattend met een RL maat.

Ja, kan er mensen mee beledigen, dus sorry. Ik vind het alleen uiterst beschamend, van wat ik op internet soms zie qua gekke fans, hoe die lui zich voor schut kunnen zetten en het dan nog niet eens zien ook, dat maakt me gewoon kwaad soms.

Beetje zoiets als zanger Rinus.

anyway, mijn excuses en zal er om denken de volgende keer. Je uitleg is duidelijk.

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar via stream gekeken en ik moet zeggen dat 90% inderdaad het 'stereotype' gamer is, maargoed wie weet wat andere van je denken denk ik dan maar.

Laten we weer terug ontopic gaan. :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo heeft iedereen wel eens wat en denkt iedereen wel eens wat anders over een ander.

Anyway: Dinsdagavond werd ik uitgenodigd om even mee te komen richting FL. Ik kon echter al snel daarna wat anders gaan doen. Guildgroup had al zeker 35 minuten lopen wachten en daarna kwam ik nog en waren we nog steeds niet compleet. Vond alleen de uitnodiging wel erg attent, dus zoiets zal ik ook niet een, twee, drie afslaan.

Daarna met een RL gast, is ook guildie, even snel een mount run in UK gedaan. Mensen, dat doe ik dus nu dus echt alleen he de komende keren, wanneer dan ook. De eerste keer dat het met een DK mogelijk was en ik het deed critten ze daar als een malle, maar nu heb ik bijna helemaal geen crits gehad en die DPS guildie, een hunter, ook nauwelijks. Misschien had hij zijn pet als tankpet, weet het niet, maar vond het wel erg snel gaan, ook al is het maar 5 levels lager dan mijn huidige.

Disenchanten en verkopen gaat ook best wel lekker. Alleen wat ik nu nog te koop heb staan wil niet echt verkopen. Ik heb mezelf als regel gesteld niet eerder weer in te kopen dan als de oude voorraad gedisenchante items verkocht is, via AH.
    Voorheen kocht ik, als ik wat van AH wilde hebben, altijd meteen datgene wat ik kon gebruiken en betalen. Ik keek nooit naar de prijs. Als ik dat wel had gedaan, dan had ik begin dit jaar ergens al mijn record gold verbroken. Staat al meer dan een jaar op ongeveer 60K. Heb nooit meer dan dat gehad.
    Jezelf dus een paar regeltjes stellen, ook in WoW land, voorkomt dat je dus onnodig zonder Gold komt te zitten. :+

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  17. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs niet als je gratis wat mounts oa deze mag uitkiezen? :p

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik haat jouw. :+
    Grapje

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wij krijgen ook het beeld van een asociale autist op zijn kamer die alleen maar WoW speelt bij jou. Maar dat zeggen we ook niet hardop.

:emo:

Moraal van het verhaal: Niet iedereen die naar Blizzcon gaat is een retard.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu heeft yellow al een ticket geregeld! Voor een mount doet hij namelijk alles ;)

Deel Deze Pagina