[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm.
    Toen de muziek begon kreeg ik die lekkere oude koude rillingen over me rug.
    Maar toen kwam dat shot van Sao Paulo en het voelde gewoon niet goed als ik eerlijk ben.
    De stem en teksten zijn wel weer goed en Max Payne + Euphoria physics? is een win situatie.
    Maar mis de sfeer, wat Max Payne naast die shout outs Max Payne maakte.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Muziek is weer prima, maar is me te kleurrijk. Hoeft op zich niet slecht te zijn. Moet alleen de knop omdraaien dat ik geen MP 1 / 2 moet verwachten, maar iets nieuws.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De hevige aliasing/kartels vallen wel op zeg, maar verder wel nice. Geeft me nou niet echt het Max Payne gevoel nog, maar wat niet is kan nog komen. Heb sowieso vertrouwen erin dat Rockstar een prima game zal afleveren.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Het is Rockstar, maar vind het er maar behoorlijk matig uit zien. Beetje Kane & Lynch gevoel krijg ik hierbij.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yup de volgende serie naar de klote geholpen, geen duistere/psychologische/thriller setting. En wat is Max Payne zonder zo'n setting? Juist ja een standard third person shooter, waar misschien de kids van deze tijd zich nog mee kunnen vermaken maar damn wat zonde dat ze deze serie zo verpest hebben. Maargoed Remedy zit er ook niet achter he, dan krijg je dit... en snelle geldverdiener voor Rukst*r!

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dit echt knap, dat je dit meteen kan zien bij de "Eerste trailer " Wacht nog maar af, voordat je de game in de grond gaat stampen. ;)
    Btw: Ontwikkelaar Rockstar Games heeft de lanceerdatum bekend gemaakt van het actiespel Max Payne 3. Het derde deel in de knalserie wordt gemaakt door Alan Wake-ontwikkelaar Remedy en ligt vanaf maart 2012 in de winkels. :9

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de trailer wel goed. Eerst de game spelen en dan pas oordelen :)

10. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ervanuit dat je Rockstar games wel goed vind;) GtaGamerMG

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    KLIK niet dus, geen Remedy en dat zie je dus ook goed in deze trailer, en alle screenshots die ervan zijn. :9 En waarom ik deze game bijvoorbaat al de grond in stamp, omdat hij niet van Remedy is. Hun hebben zich bewezen met Alan Wake en Max Payne, hun zijn goed in een duistere setting neer te zetten. Rockstar niet...

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste trailer? Zijn ook genoeg screens en info verkrijgbaar om een mening erover te hebben. En Remedy maakt het niet.

Gaat leuk worden dat je pas een mening over een spel mag hebben als je het gekocht hebt.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me herinneren dat ik deel 2 op de ps2 had gespeeld.

En daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van..

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Precies, ze zeggen wel eens 'de eerste indruk is zó belangrijk', en dat halen wij (de mensen die voorgaande games van Max hebben gespeeld) al uit een trailer over een gast in een zonnige setting 'pief, paf, bang' zonder duister verhaal/setting. Jammer, ik vind het oprecht jammer, Max Payne was voor mij een game waar ik altijd aan terug dacht van 'damn dat was een tof emotie vol verhaal'. Bij het zien van alle screenshots en deze trailer is dat gevoel helemaal weg. Way to go Rockstar!

@ hierboven
    Probeer de pc versies eens dan begrijp je denk ik beter wat er aan de hand is.

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook hun mindere games. Zoals elke ontwikkelaar. Maar het is ook de eerste trailer. Dan nog waarom zou Max Payne steeds in zelfde sfeer/setting moeten zijn. Die veranderingen kunnen nog leuk worden. Ik heb de eerste 2 delen kapot gespeeld. Eerst zien hoe andere beelden zijn. De game ergens een beetje spelen als je mogelijkheid hebt als de game uit is. En dan pas kun je echt oordelen over een game.

Bij trailers en plaatjes ga je niet veel kunnen zeggen.
    Je kunt nu wel een mening hebben maar daar blijft het ook bij. Je kan niet beoordelen hoe de game zal zijn. ;)

Ik begrijp Excess-Denied zijn mening. En daar vindt ik het zelf ook nog een knelpunt. Daarom dat ik ook zeg, wacht af. Wie weet komt de verhaallijn nog wel meer aanbod.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk heb je gelijk in we kunnen pas een oordeel hebben als de game af is, maar een eerste indruk bij het publiek kan een game/film of boek maken of breken. In dit geval hoop ik voor ze dat het niet het laatste wordt, want als dat gebeurd dan is de franchise 'Max Payne' voorgoed verpest. Ik had liever gezien dat Remedy zich bezig hield met deze franchise, dan wist ik gelijk dat we een topper krijgen. Rockstar niet, begrijp me niet verkeerd ik vind Rockstar zeker niet een slechte developer. Maar voor een franchise als Max Payne vind ik hun niet zo weggelegd. Hopelijk komt er niet teveel gangs, bling en over de top actie in...

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond de trailer wel aardig, alleen de graphics opzich zelf erg tegenvallen.
    Deed me beetje aan LA Noire denken op de console.

dit terwijl Max payne 1 toch vroeger een soort benchmark was qua graphics op de pc.

Snap niet dat ze niet gewoon even een belachelijk scherpe PC-trailer hebben laten zien. :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Deze al voorbij gekomen? Zag 'm net op het Xbox 360 Dashboard voorbij komen.

[yt]Vt2rpSDCU0g[/yt]

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Lol 14 sept was ie er al ;)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.