Nope, geen sprintbug. Ik heb een wedstrijdje of 10 gespeeld, ik neem aan dat ik het dan al gemerkt had toch? Misschien is het er wel, maar moet ik het nog zien ofzo? Ik weet niet of je het iedere wedstrijd weleens hebt, of heel af en toe. Want in dat laatste geval kan het nog zo zijn dat ik het ook op de PS3 heb.
Ik heb geen enkel probleem met de cursorswitch eigenlijk. Ik speel hem op semi-assisted, omdat ik het dus irritant vindt om steeds te moeten drukken zodra de ontvangende speler de bal krijgt. In verdedigend opzicht zie ik weinig tot geen verschil tussen semi en manual. Ik ga niet roepen dat het perfect werkt, maar het semi-assisted switchen werkt in mijn ogen niet slechter dan het switchen in Fifa, ik zie het probleem dan ook niet.
Over je passingprobleem, ik snap dat dus echt niet. Sorry, maar ik ervaar het totaal anders. Als ik manual speel, dan gaat de bal 9 van de 10 keer daar waar ik hem hebben wil, ook met een pass over 40 meter. Ook daarmee geen probleem.
Ik heb veel meer een open gevoel bij PES 2012, ook qua looplijnen. Ook vind ik de supercancel prima werken, maar ik ben er gewoon aan gewend geraakt in de loop der jaren. Ook dat kan beter opgelost worden denk ik, maar ik vind het geen zwaar minpunt.
Je roemt de vloeiende gameplay, maar tegelijkertijd is het niet zo vloeiend en daarom ook een minpunt? Hoe bedoel je dat?
Die keepers, daar ben ik het geheel mee eens. Dat is drama en dat is gamekilling natuurlijk. SteRoger: je lijkt gelijk te gaan krijgen
Ik zou de game een 8.0 geven, met een punt aftrek voor de gare keepers.
Laatst bewerkt: 15 sep 2011