1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Nice Hoe kan je scoor je dan zo mooi ? Met geluk dat je mannetje dat doet of met bepaalde knoppen ?
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    (RB) + (A) = mooie passjes met goede spelers, probeer maar eens met Barcelona. Heel dat team gaat dan hakjes doen, etc. :lol:
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vervelend bij Fifa 11 dat je ineens een penalty aan je broek kon krijgen, zonder op B te drukken. Tot nu toe bij 12 nog geen last van gehad.. Jullie?:eek: Dat gaat echt beslissen of ik hem koop!

    En lol @ FIFA G. Een gelovige mag je recht in zijn gezicht uitlachen, omdat zij incapabel zijn om logisch te redeneren en na te denken voor zichzelf.
    Trieste schepsels zijn het, maar voorlopig nog wel in de meerderheid=(.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  6. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  9. Cursed--Angel

    Cursed--Angel I Will Curse You All

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt onmogelijk om de bal af te pakken van world class cpu. elke keer wanneer ik probeer te tacklen is de cpu mij te slim af. ik krijg alleen de bal terug wanneer de aanval van hun is afgelopen.

    hebben jullie misschien tips hoe je het beste kan tacklen?
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel semi-prof zoals ik gister zei en het tackelen krijg ik steeds beter onder de knie. Vind het wel een goed systeem het is alleen ff wennen.

    Pes vind ik ook wel erg gaaf, alleen daar krijg ik na ongeveer 15 potjes het verdedigen NIET onder controle. Heel irritant. 2 dagen geleden neigde ik nog naar pes, nu heeft fifa weer een streepje voor. Vanavond testronde 3 :)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik maak me niet meer druk over PES :+

    Die personen kopen al jaren hun footie en elk jaar staat deze na 2 weken weer ergens in de verkoop. En dan is FIFA zo slecht?

    Nee, FIFA is wennen. Elk jaar maar weer :) Ik heb geen problemen met dat nieuwe verdedigen. Tuurlijk, je vingers zitten niet echt op een natuurlijke positie maar who gives a fuck? De uiteindelijke versie zal niet dezelfde kinderziektes hebben als een DEMO die regelrecht van de E3 afkomt.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik koop elk jaar beide het is altijd alleen de vraag welke ik voor de volle prijs haal en welke ik in januari voor 25 euro koop. Neig nu er naar om met FIFA te beginnen.
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan je online ook op de FIFA 11 manier verdedigen??
    Ik zelf ga het FIFA 12 systeem gebruiken,Werkt heerlijk.
     
  14. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al meer details over FUT12?? bv dat ook echt alle spelers erin zitten, want ik mis nog altijd best veel spelers: reis, strootman, miyaichi en nog veel waar ik nu niet op kom......:confused:
     
  15. Munnie

    Munnie Guest

    Vind je?
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heeft het zin om deze discussie weer op te starten? Mensen die PES beter vinden (en ja, die zijn er) hebben hier niets te zoeken en het heeft geen zin om te melden dat PES beter is in het Fifa topic. Omgekeerd ook niet, dus let it be.....
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft iemand hier toevallig een xbox live code voor 48 uur over zodat ik de demo even kan downloaden? Zo ja. Alvast bedankt en pm hem even aub.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Miyaichi zal er vast wel gewoon inzitten.

    Mooie nieuwe bewegingen in de game, en begin het nu ook wat lekkerder te vinden qua spelen. Ik speel op 'experienced' dus het is nog even pittig tegen de computer, maar goed, dat hoort ook.

    Dat mooie passen met hakjes is wel een erg toffe toevoeging idd.
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Miyaichi heeft zelfs zeer goede stats, accelaration en sprint speed 94 en 95, agility 93.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Yeah, maar overall maar 70 geloof ik gezien te hebben gisteren. Maar in FIFA 11 zat hij ook al en was het ook al een aardig rappe speler om mee te spelen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina