De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je goed had gekeken dan had je gezien dat ze niet over een streep moeten lopen van 10cm breed maar over een wit balkje van nog ± 3cm :mad:

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, schreef het verkeerd op...

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ron Sterk, directeur van de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten is niet onder de indruk van de onderzoeksresultaten van Kassa.

Kan de man ook geen ongelijk geven want een "test" met een witte balkje en een Balancebord Wii noem ik geen wetenschappelijk onderzoek.
    Helaas zijn er dombo's zoals kamerleden en Koos Spee die er wel instappen.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Acht, het is ook een beetje problemen opzoeken. Het verhaal van de bioscoopwerknemer die zei ook dat hij maar 3 keer heeft meegemaakt dat een bezoeker moest overgeven.

Als je bij een attraktiepark gaat kijken, dan geven daar veel meer mensen over van de misselijkheid en daar zeurt men toch ook niet over.

Als je veel gamed word je soms ook misselijk,vooral als je daarna gaat slapen en je ogen dichtdoet

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb bij Gameboy+Tetris veel slapeloze nachten gehad 8)
    Als mijn ogen dicht deed zag ik de blokjes nog naar beneden komen.

Kassa heeft een zondebok gevonden waar ze de komende tijd behoorlijk over kunnen door zeiken.
    Volgens Kassa worden er meer 3D tv's verkocht maar dat klopt maar gedeeltelijk.
    De meeste tv's zijn 3D ready en worden zonder ontvanger en/of bril verkocht.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :eek:

zag hem laatst al op Kotaku, lijkt me echt super om eens een keer te proberen :cool:

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Geen draadloos HDMI ?

Filmpjes en demo opstellingen zien er altijd veel beter uit dan de werkelijke opstelling straks in huis.
    Zit toch nog met een aantal vragen.
    1. Hoelang is de kabel tussen viewer of processor unit.

Niet dat ik straks op de bank lig met de viewer en dat de huisgenoten en huisdieren over de kabels struikelen.

Mischien toch maar even wachten op de HMZ-2T met wireless HDMI.

8. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen is deze post redelijk offtopic maar ik heb eindelijk mijn eigen Oled scherm in mijn nieuwe Galaxy SII nadat ik al veel bij collega's en vrienden er mee had kunnen spelen. Mijn indruk van het scherm is dat qua contrast, zwartwaarde en motion gehakt maakt van mijn TX-P50VT20EA en alles wat ik tot dit moment heb bezeten en of gecalibreerd heb.

Het scherm is niet helemaal zonder problemen maar het betreffen beeldproccesing- en instellingsproblemen die Samsung makkelijk eruit had kunnen laten. Zo is duidelijk sprake van matige misschien slecht te noemen scaling en de-interlacing. Een ander probleem is dat de gamma absoluut verkeerd staat waardoor het beeld veels te donker staat en funest is voor sommige shaduwdetails , ik gok op een gamma waarde 2.5-2.6. Ik kijk uit naar de toekomst van de HDTV wereld met Oled TV's zeker nu deze dichterbij lijkt te komen met de toenemende grote tegen schappelijke prijzen zoals in de Galaxy Tab 7.7, PS Vita en Smart phones. Wellicht dat we leuke info krijgen te horen op de CES 2012.

Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  10. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter voor de Samsung LE-40D550 gaan. Hoger contrast, betere zwartwaarden, uniformer scherm (minder clouding en backlight bleeding). De prijs van beide TV's is ongeveer hetzelfde en de D5000 (Edge-LED) heeft een mooier design. Sja het is een keuze prijs/kwaliteit of design.

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom kijk je niet in de verschillende forums of je een setting kan vinden voor jouw tv ?
    Je hebt dan een basis waaruit je verder kan afstellen.

Als je dat ding toch wilt kopen dan moet je de Datacolor Spyder3TV™ hebben.

What You Get.

Spyder3™ Colorimeter
    Tripod attachment
    Spyder3TV™ Software CD
    Spyder3TV™ Test Pattern DVD (NTSC & PAL)
    Quick Start Guide
    1 Year Hardware Warranty
    Free Online Support

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was dinsdag op de IBC en daar toonde Sony zijn nieuwe Oled servie voor professionals.
    Wat een schermen zeg! Een 23 inch afkijk monitor kostte wel 25.000 euro maar dan had je wel een scherm waar zwart gewoon zwart was, niet normaal hoe fijn dat keek en wat een prachtig detail allemaal zichtbaar was.
    Echt een bazen apparaat en kan niet wachten tot die techniek toegankelijker is voor de consument zodat wij daarvan kunnen genieten :)

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Heb tot nu toe nog niets gevonden gehad daarmee ;)

15. skywalker999

skywalker999 Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Om welke monitor gaat het eigenlijk want jouw link werkt niet meer.

Als je een HDMI-kabel op een DVI wilt aansluiten dan moet je even paar een paar dingen rekening houden.
    1. De DVI moet geschikt zijn voor een digitaal signaal (DVI-D).
    2. De DVI moet HDCP ondersteunen.

HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection.
    Dit is een kopieerbeveiliging.

17. skywalker999

skywalker999 Member

Leuk Bevonden:
    0

Daar heb ik dus weinig verstand van, vandaar mijn vraag aan de ervaren techneuten :p

http://www.bol.com/nl/p/computer/sa...r-23-inch-full-hd/9000000010488883/index.html

dit linkje zou het wel moeten doen.

Ik heb aan de hand van jou informatie wel het volgende gevonden:

Ingangen
    1 x DVI-I
    waarvan 1 x met HDCP

bron:http://www.schako.nl/Webwinkel-Prod...LED-DVI-I-(HDCP)-Zwart-(Hoogglans)-Rood).html

Heel erg bedankt alvast

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    waarom koop je een monitor zonder hdmi ingang, terwijl je niet zeker bent of je dvi erop kan? ;)

19. skywalker999

skywalker999 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het makkelijker zou zijn, maar was op aanraden van mn broer. Die heeft um met zijn ps3 verbonden en dat werkt goed, wil het voor de xbox360 weten..

20. skywalker999

skywalker999 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @melbuuln, heb je nog wat kunnen vinden voor me? thanx!:thumbs::thumbs:

Deel Deze Pagina