Je had Ninja's in je kamer Edit: Heeft hier iemand een kabeltje over om mijn Kinect op een Elite aan tesluiten. Misschien dat er mensen zijn die zo'n kabeltje hebben en dat zij een Slim xbox hebben .
Heb hem al even gespeeld. Het is een grappige game, maar enorm herhalend en gameplay werkt helaas niet super. Echter nog niet lang genoeg gespeeld voor een duidelijkere mening
Ow shit, zeg dat het niet waar is! Ik heb het kennelijk verkeerd gezien. Dan moet ik toch weer aan de bak. Auw, auw, auw. Na vrijdag dan, want dan moet ik competitie tennissen en herstellen van Kinect Fruit Ninja kost meer dan 3 dagen op mijn leeftijd. Zonder dollen!
Iemand die Fruit Ninja heeft en in Classic een 2e Pommegranate heeft gekregen? Zo ja; rond wat voor score was dat? De scores die TA en x360a geven koppen niet.
Ik wil ook zo graag op mijn kinect spelen. . Dealextreme doet er zo lang over om al die zooi te verzenden. Niemand een adapter over?
Ik heb een losse kinect overgekocht die op de slim kan worden aangesloten. Maar ik heb een kabeltje nodig zodat ik hem op de Elite kan aansluiten. De elite levert niet genoeg stroom
Oohhhh. Ik vroeg me al af waarom je het steeds over een extra kabeltje voor je elite had, aangezien die gewoon wordt meegeleverd als je een losse Kinect koopt. Had niet gezien dat je een Slim versie had overgekocht.
Onlangs naar een grotere kamer verhuisd, dus nu heb ik in principe wel de ruimte voor een Kinect. Deze week weer eens op zoek naar een tweedehands. Dat snoertje hierboven zal ik waarschijnlijk ook nodig hebben, heb zelf een Arcade. Weet iemand alvast een (betrouwbare, NL) site waar ik zoiets kan kopen?
Hell yeah, Kinect Sports weer (zo goed als) op 100%. De laatste achievement is een formaliteit (5 dagen achterelkaar iemand verslaan). Maar mijn god, wat was dit weer vermoeiend... De Pizza, Chocolate, Soda etc allemaal in lange sessie verslaan. Pff... Anderhal á 2 uur volle kracht achterelkaar alle minigames doen. Snelle Henkie en Hordelopen kwam ik imo iets te vaak tegen. Kinect Sports blijft mijn beste 100% die ik heb. Kinect Sports 1470 / 1500 69 / 70 (98%) 5-a-day Defeated any 5 calorie rivals within a single day 30 (15-9-2011) Fast Food Defeated the Pizza and Soda rivals in a single session 15 (15-9-2011) Fighting Fit Defeated the Soda in a long calorie challenge 25 (15-9-2011) Maximum burn Defeated the Chocolate in a tough calorie challenge 30 (15-9-2011) Calorie Champion Defeated the Pizza in a maximum calorie challenge 30 (15-9-2011) Fruit Ninja ook eindelijk gehaald. Domme 2e Pommegranate die me maar bleef dwarsbomen. Ik hoop dat er nog meer DLC komt. Fruit Ninja Kinect 300 / 300 18 / 18 (100%) Weather the Storm Lightning struck twice. 20 (14-9-2011) Storm the Castle Lightning quick slicing led to victory! 20 (13-9-2011) Your Shape is de volgende die ik op 100% ga zetten. Kinect Joy Ride verdient dat niet en Dance Central is niet eens van mij. En al zou ik het willen; ik ben te (té) slecht.
Nedgame.nl kun je bijvoorbeeld nemen. Het zou echt zo moeten zijn dat binnenkort Child of Eden bij Kinect geleverd gaat worden, dus misschien loont het daarop te wachten. Het is alleen heel vaag wanneer en of dat ook voor NL geldt.
Ik koop hem tweedehands, maar als het goed is zit er al zo'n snoer bij. Toch bedankt. @ Dulle Is dat Sports ook een tof spel, of heb je het alleen voor de achievements gedaan? Anders ga ik er ook even naar op zoek, of kan ik beter eerst beginnen aan het spel wat er standaard bij zit.
Ik speel geen enkel spel voor de achievements. Wat denk je wel niet van me? Sports is een heel leuk spel, maar door het gebrek aan een campaign oid is er in de SP vrij weinig te doen nadat je alles 1 keer hebt gedaan. En daar komen de achievements dus om de hoek kijken. Ze zijn uitdagend en leuk om te halen + geven je dus een verder doel in de game. Adventures wat je erbij krijgt is leuk, maar met een reden gratis. Met alleen die kom je niet ver. ik zou er gelijk een andere game bij halen. Sports zou dan imo een van de betere keuzes zijn.
Hmm, maar als je er eenmaal aan bent begonnen wil je hem wel 100% toch, ook als het niet meer zo leuk is? Dat bedoelde ik meer, no hard feelings. Net even het hele topic bekeken en die filmpjes in de startpost zijn ook wel tof, krijg er wel zin in om het te spelen. Even kijken of ik vandaag/morgen nog Kinect Sports te pakken krijg en anders komt het wel na het weekend. Ik kan me geloof ik wel heel hard voorbereiden op heel veel spierpijn als ik het zo lees.
Smaken verschillen ofc, maar ik vind Dance Central de beste Kinect titel tot nu, Kinect Sports is natuurlijk ook wel goed maar nogal saai voor mij in ieder geval om het alleen te spelen.
Zelfs als je totaal geen ritmegevoel hebt? Hij lijkt me op zich wel leuk, maar zitten er dan ook nog leuke nummers in? En een beetje fatsoenlijke danspasjes?
Ik heb TOTAAAAAAAL geen ritmegevoel (behalve bij DJ Hero ) En ik vond het wel leuk hoor. Ook geinige nummers, maar ja... Ik heb geen smaak. Misschien kun je beter wachten op Dance Central 2? Betere 2 player mode etc etc. Veel verbeteringen. Kinectimals is inderdaad ook erg leuk. Nee, zo werkt het niet bij mij. Als de game niet (meer) leuk is gooi ik het gewoon opzij en kijk ik er niet meer naar om. Ook al lijkt het door mijn gamerscore zo; zoveel geef ik niet om achievements.