[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij alleen nummer 2
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Of was het nou toch seks met kinderen..?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    8)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga nou niet doen alsof je niet blij bent!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als het de jouwe zijn wel. :+
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nu ga je te ver.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil ze juist kunnen slaan..maar dat gaat ook niet door. Sorry hoor..maar die kids in die grot in Fallout 3...die zich hadden gevestigd daar, er zaten echt wat etters tussen, grote bekken wat ze hadden en weet ik veel allemaal. Ik dus VATS aangooien..maar tevergeefs.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Waarom zou je dat willen? Ook zoiets voegt imo niets toe, behalve een hogere leeftijd rating, een aantal landen waar je de game niet meer kunt kopen en een hoop gezeik. Laat iemand het maar als mod uitbrengen.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Speciaal voor jou:

    [yt]iVA_GY1rJEY[/yt]
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    OE OE er is zelfs gore. Nee geintje...

    Even helemaal serieus nu, Rockstar zei ooit eens dat ze nooit kinderen en dieren in GTA zullen stoppen. Op een of andere manier voelde het gewoon verkeerd om onschuldige kinderen en 'fluffy' dieren te kunnen doden in games, en ik begrijp wel een beetje wat ze bedoelen. Al kun je wel oudjes enzo helemaal afmaken als je wilt...die twee andere dingen zijn toch net even anders.

    Dus heel eerlijk gezegd vind ik het echt geen ramp dat je kids niets kunt aandoen. En inderdaad..als je ziet door wat voor onzin dingen een developer al in de problemen raakt...moet je indenken in wat voor crap ze zouden komen als ze dit wel mogelijk zouden maken.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :p

    On topic maar weer: Ben wel blij dat die optie er in zit, maar hoop dus niet op Adoring Fan achtige vrouwen. Of die vreselijke dozen uit Fable. 8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    In Fable was gewoon insane, vooral 2. 3 minder geloof ik...je droeg een bepaald kostuum en heel fucking Bowerstone was verliefd op je, rot toch op zeg.

    Ik hoop dat ze in Skyrim echt tof zijn, heb begrepen dat ze elke ochtend eten voor je klaar maken en je kunt ze zelfs meenemen als companion en ze zullen vechten voor je, dat klinkt cool. Ik heb in te weinig games nog dat ik echt meeleef met een character, echt sympathie voel ervoor. Ik voelde geen flikker voor characters in Fable of zelfs Oblivion, ze boeiden mij echt niks.

    In Metal Gear Solid, zelfs Gears of war, GTA IV en RDR zitten wel scenes en characters die me echt kunnen raken, waarvan ik het kut vind als ze eraan zouden gaan. Hopelijk zitten er in Skyrim ook wat memorabele characters, zou echt tof zijn.

    Viel het jullie trouwens ook op hoeveel beter de gesprekken tussen NPC's nu zijn?

    Voorbeeld uit Oblivion :


    "Hello."

    "Stop talking!"

    "I saw a couple of mudcrabs down by the water recently. I steered clear of them!"

    "By the gods!"

    "Bye."


    Voorbeeld uit Skyrim :

    "A Dragon! I saw a Dragon!"

    "What is it now Mother? If you keep on like this everyone in town will think your crazy,And i have better things to do than listen to more of your fantasies!"


    En in Bleak Falls Barrow heb je die twee ventjes die het over Arvel, dat ventje die vast zit in dat web; hebben. Echt nice.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik wil echt nu Skyrim spelen! :mad:

    Maarre, ik heb besloten dat ik het spel niet ga verpesten door veel de main quest te spelen. Eigenlijk moet je gewoon eerst alle side quests doen. :+
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb Oblivion best lang gespeeld, maar die adoring fan kan ik me niet herinneren, wat is dat precies?
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat klinkt inderdaad een stuk beter maar het lijkt me gewoon heel moeilijk om je een band op te laten bouwen met random gegenereerde characters. Ik vind Aleyx uit Half-life 2 de beste sidekick ooit maar die game was ongekend lineair. Het zou knap zijn als ze er bij Skyrim in slagen om random characters te maken die ook nog eens wat emotie tonen.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Nou ik ben veel blijer met die nuttige informatie uit Oblivion. Iedereen weet hoe gevaarlijk Mud crabs zijn en nu weet je tenminste dat je daar uit de buurt van het water moet blijven!

    We weten allemaal dat er draken zijn in skyrim maar dankzij dit niet informatieve gesprek weten we niet waar we als low level char niet moeten komen!


    Maar even serieuse noot. Denk niet dat je echt binding krijgt met de karakters uit Skyrim. Misschien als ze een sidekick zouden doen die echt likable was maar denk ook dat het komt door het communicatieve systeem. Als je met iemand praat en je moet dan een paar opties kiezen dan heb je echt het ik zit in een game gevoel.

    Bij Metal gear en zo is er veel meer emotie doordat het een soort van toneelstukken worden waarbij de karakters reageren op een bepaalde manier!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Had je bij Metal Gear niet ook cut scenes van een kwartier per stuk? :+
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is door verschillende MOD's bewezen dat het ook in Oblivion wel mogelijk was: Ruin-Tail bijvoorbeeld.

    @averagegamer The adoring fan kwam na het laatste gevecht naar je toelopen. Kijk eens op youtube en je zal het je wel weer herrineren.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Na het laatste gevecht van de main quest? Dan moet ik die wel tegen gekomen zijn, maar kan hem me niet echt herinneren, maar heb de main quest ook maar 1x uitgespeeld en al heel lang geleden. Op YT vind ik allemaal maar funny videos en parodieen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nee, Arena. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina