Yay, eindelijk weer eens een filmpje wat niet van mij komt. En fail gameplay is vaakst nog het leukste ook. Waarom de fouten verbergen? Die perfecte gameplay is altijd zo fake. Tig pogingen doen totdat het er eens goed op staat. Pff. Wat een game... En met wat forced AA ook nog eens heel prettig om naar te kijken. Ga nog minstens 2 races opnemen waar er tegenstand is ipv alleen deze Time Trials. Not that anyone cares...
Fraps stopt met opnemen bij 4GB , dan maakt hij een andere file aan, had jij ook niet zoiets Dulle? Hoe heb je dat opgelost?
Door Bandicam te gebruiken. Ik heb ook geprobeerd de files aan elkaar te plakken met Sony Vegas, maar dat is me eigenlijk te veel gedoe. Bandicam levert prima kwaliteit en in de gratis versie kun je 10 minuten opnemen. (en het watermerk valt niet ál te veel op)
fixed. Dan ook maar een van mij. Nacht + Regen + Onweer = Awesome. Ik heb nog meer geupload, maar dat bespaar ik jullie. Die zijn dan maar voor mijn prive collectie.
Dead Island Spoiler De meest effectieve van het verslaan van een Thug: Je hele inventory in zijn gezicht gooien. Deus Ex: Human Revolution Spoiler