[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik echt geen zin in... Vanaf de aftrap kom je niet eens erlangs omdat meteen 5 spelers om je heen staan, de tegenstanders huppelen vrolijk door je hele team heen en je keeper doet geen ene ruk. Fifa 11 vond ik al bagger, maar dit slaat echt alles... Cmon, waarom verneuk je een game zo hard dat IK op PROFESSIONAL moet ragequitten?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Beter koop jij hem gewoon niet.

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg ik net? L2read much?
    Normaal speel ik op redelijk hoge moeilijkheidsgraad, maar als ik nog niet eens aan de bal kom op professional... Dan is er toch echt iets mis...

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Met jou ja, als je niet eens de moeite neemt om te gaan oefenen en gelijk gaat ragequitten.. Ik heb met FIFA 11 ook geen problemen met legendarisch, met FIFA 12 gaat professional inderdaad al moeilijk, maar dan ga je toch oefenen en is het juist leuker om werkelijk wat te moeten doen inplaats van het constant gebruik van LB + Y en het simpele verdedigen met X + A (B + A voor de Standaard instellingen, denk ik)?

5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna alles geprobeerd, maar ze lopen gewoon dwars door mijn spelers heen. Stel, ik doe een tackle, dan glijdt mijn speler door de tegenstander heen en ik heb nog geen bal lmao

6. Seh

Seh Guest

Er kan juist niet meer door de spelers heen gelopen worden door de impact engine? :emo: Verder is het gewoon oefenen en wat meer spelen, als je dat niet leuk vind moet je misschien een andere hobby gaan zoeken. Of makkelijkere game kopen.

7. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het wel bij CoD...

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    O alsjeblieft zeg. Is het zo erg als je een beuk krijgt in een game als deze? :F:

9. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat ik op professional nauwelijks aan de bal kom, terwijl ik op andere Fifa games tenminste een leuk potje voetbal kan spelen!

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja dan zet je hem op amateur....

Maar ik denk dat FIFA niks voor je is. Misschien moet je pes maar eens proberen.... ;)

11. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa altijd relaxt gevonden, maar dit gaat gewoon te ver, imo...

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem eens op semi-pro en volg de tutorial zodat je het verdedigen onder de knie krijgt. Dan komt de lol terug.

13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat. En vertoon je nooit meer in een fifa topic. Ga anders lekker Guitar Heto erbij kopen om lekker te rocken met jr vrienden ipv voetbalspellen te beoordelen, god wat een hekel heb ik
    aan figuren als jij.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Laat ook maar

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Professional is gewoon goed te doen hoor, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo goed in voetbalgames ben. 8)

16. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Het klinkt in ieder geval heel goed, wat ik hier in het topic hoor. Veel mensen die afhaken omdat ze het te 'moeilijk' vinden. Haha, prachtig, FIFA moest juist een aantal tikkeltjes moeilijker worden, ik heb niet voor niets de manual-controls aangezet in FIFA 11, die game speelde te makkelijk. Ik moet maar eens snel die demo downloaden, kan nog wel eens een laat avondje worden wellicht.

Edit: Het wordt geen late avond, weer zo'n gay actie dat de demo alleen voor GOLD-members is... fuck off. Ik betaal al vier jaar lang voor een GOLD-membership, even een maandje platzak, kan je meteen die demo vergeten... wat een onzin. Dan maar hopen dat er ergens nog een mooie twee dagen goldmembership op het net te vinden. Tegen beter weten in maar even googelen dan.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? De demo staat al online? Ook goeiemorgen 8)
    Morgen maar ff checken.

Als je professional te moeilijk vindt kan je toch een lagere moeilijkheidsgraad kiezen? Daar zijn ze tenslotte voor..

18. Seh

Seh Guest

Is bij elke demo hoor. ;) Volgende week is hij ook voor andere te downloaden.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan hem ook niet downloaden met dat 48 uur kaartje. ;)

20. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat kunnen mensen in dit topic zeiken zeg |:-

omdat fifa EINDELIJK een keer wat moeilijker is geworden is het gelijk een kut game? :F:

zoals heel veel hier al zeggen neem eerst eens de moeite door wat te oefenen!

ben je hier te lui voor of wil je het niet zet je de instelling toch gewoon lekker terug op het oude verdedigen? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina