[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    tja, als je zo lang lid bent van Gold dan weet je toch hoe de gang van zaken is rond demo's. Beetje raar dat je dan nu verongelijkt doet. Al ben ik t met je eens dat t natuurlijk vervelend is. :)

Ontopic. vind hem steeds leuker worden. Professional is goed te doen. Je moet ook gewoon rustig de tijd voor je aanvallen nemen en dan komen er vanzelf mogelijkheden.

En klagen over 5 man om je heen. tja dat is voetbal tegenwoordig.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en de WC ofzo winnen met 7-0. :cool:

3. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist omdat ik eigenlijk constant lid ben geweest weet ik niet beter, denk ik ;). Maar goed, demo of niet, koop die game hoe dan ook. Wordt zo langzamerhand de zesde of zevende op rij. De moeilijkheidsgraad, die kennelijk is opgekrikt, is nogmaals alleen maar een voordeel.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben ik het wel mee eens. Ik speelde voorheen altijd op Pro niveau en dat was zelfs met het Heerenveen van 2010-2011 prima te doen. :)

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ok nice. Mijn laatste was world cup 2010 dus dan kan deze er wel weer komen. :)

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar weet je. In het begin moet je bij FIFA ( en pes ) altijd ff wennen aan de moeilijkheid. En zeker nu de ai weer wat beter lijkt, controls iets anders, snelheid omlaag. Maar na een x aantal potten gaat het je steeds beter af en kan je hem weer opschroeven.

7. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    alle noobjes wat huilen over verdedigen :
    maak je eigen custom control setting,
    speel, speel ,speel ( als je echte fan bent van serie komt het wel goed)
    en zoek iemand om 1 tegen 1 mee te spelen ipv van kut CPU , dan krijg je het veel sneller door.
    IK ben er in ieder geval ,,,,,,YEAAAHHHHH kan niet wachten !!!!!!!!!
    this junkie needs his f*cking fix aaaahhhhhhh...

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iets teveel adrenaline zeker na een potje voetbal vanavond? :+

9. FIFA_G

FIFA_G PSV

Leuk Bevonden:
    0
    eerder dopamine hahaha 8) ik ga hard JONGUH!!

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    :lol:LOL

11. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaker ik deze game speel, des te meer ik deze game waardeer.
    Dat verdedigen vond ik in het begin echt k*t. Dit omdat, ik in fifa 11 altijd verdedigde door zo snel mogelijk op B te drukken als ik de bal verloor en dan de gaten dicht ging lopen met mijn geselecteerde speler.
    Nu werkt het allemaal net even iets anders, maar hoe vaker je het speelt hoe beter het gaat en je zult ook merken dat fifa 12 veel realistischer verdedigd ten opzichte van fifa 11.

12. Seh

Seh Guest

13. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik net ook ja, het begint steeds leuker te worden, je moet het vooral ook rustig spelen, veel pasen etc..

14. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb drie potjes gespeeld, dus nog lang niet alles gezien maar toch zijn er een paar dingen opgevallen:
    • een bal naar een medespelers passen is wel heel simpel
    • voorzet geven en simpel inkoppen, al sta je tussen 3 verdedigers, zit er nog in
    • skillshots vanaf de hoek van de 16 meter vliegen er overdreven makkelijk in
    • slidings gaan veel vaker op de bal ipv op de man zoals in Fifa 11. Zelfs met een te late sliding van achter kun je nog puur de bal spelen!
    • het verdedigen komt op mij echt niet moeilijk over. Beetje wennen maar voor de rest hetzelfde als in Fifa 11

Al met al vind ik de demo meer Fifa 11.1 dan Fifa 12. Ik hoop dat er in de nieuwe game het een en ander aan is gedaan.

15. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Hier ben ik het zo niet mee eens.. :x

16. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisterenavond voor het eerst de demo kunnen spelen en ik ben onder de indruk. Vind de animaties echt stukken beter en alles is ietsjes moeilijker allemaal, wat ik persoonlijk wel leuk vind. Hier ga ik me in ieder geval wel mee vermaken.

17. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe verdedigen maakt het spel veel afwisselender en uitdagender. Het is alleen jammer dat je bij controllersettings het oude verdedigen weer aan kan zetten. WAAROM EA?

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin het verdedigen nu lekker door te krijgen. Aanvallen daarentegen. Loopt steeds stuk rond de zestien...

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt bij mij heel erg aan de teams. Met Barca lukt het me behoorlijk goed in de 16. Andere teams moet ik het meer vanaf de flanken doen. Mooie voorzetten proberen te maken.

20. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat mag, maar waarom niet dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina