Net samen met Distoration demolition en domination gedaan. Maar ik werd echt helemaal gek bij demo, alleen maar ghost+silencers op de spawn of ze zitten iets verderop in een huisje een beetje te campen. Zwaar irritant, zo wordt een spel echt verkloot IMO.
Danm! Zolang het maar TDM of Demolition is haal ik ook wel degelijk KD's, maar gamtypes als S&D of HQ (welke ik ook nooit speel) daar wordt m'n ass flink gewooped. Maar het dubbele XP is ook wel lekker, als het even mee zit prestige ik dan 2x in 1 week. Op dinsdag is het trouwens over met de pret!
Gaat dan ook wel het beste met demo en domination.. Bij TDM en S&D kom ik meestal niet hoger als 2. En welke prestige ben je eigenlijk?
Momenteel ben ik level 47 van de 7de prestige. Dubbel xp is weer geëindigt. Heb ondanks dat ik weinig tijd had om te spelen, best een hoeveelheid xp weten te halen.
Inderdaad, net als die van 14. Had eerst nog een tijdje stilgezeten op lvl 50 van 14e prestige maar uiteindelijk toch maar geprestiged
Ik heb nou elk potje wat ik join een 1 of 2 bar connectie. Normaal was het gewoon goed maar zo wordt een spel nog erger verpest. Laat mensen met een normaal internet gewoon hosten en niet mensen die nog niet eens weten hoe een router werkt.
Ik weet niet of andere mensen het ook hadden, maar gisteren speelde ik sinds zeven maanden weer Black Ops en ik keek toevallig even bij de Store. Zie ik ineens dat er staat dat ik Rezurrection heb gekocht (heb ik nooit gedaan) en dat ik 'm kan gaan downloaden! Terwijl ik alleen maar First Strike heb gekocht! Ik vind het niet erg natuurlijk, maar wel raar! Gratis een mappack!
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk om de controls zo in te stellen dat je sprint door de rechter analoge stick in te duwen?
Volgens mij niet, maar het kan wel zijn dat je inderdaad je eigen controls in kan stellen. Met fifa bijvoorbeeld kan dat wel, dus ik denk ook wel dat het met CoD zou kunnen.
Battlefield 3 gaat nu wel te ver zeg. Hele tijd Call of duty afkraken. Battlefield 3 - CRUSHES Call of Duty Black Ops http://www.youtube.com/watch?v=rgdNfyeOXjc&feature=player_embedded