Heb hem nog steeds niet binnen, terwijl hij volgens de site binnen 2-3 dagen hier zou zijn. Ik wacht gewoon nog een paar daagjes af...
Op lvl 33. Dunno of dat snel is. Je kan natuurlijk ook die slice chick kiezen die constant zit te zeuren. Nee, de gangsta rapper is gewoon tof met z'n droge opmerkingen.
Op zich is het spel niet eens zo enorm groot, ik had bij mijn 3e playthrough er in totaal zo'n 5 uur geloof ik over gedaan(veel sidequests niet gedaan omdat het niet veel EXP gaf). Ik ben nu wel klaar met Dead Island qua achievements(1tje is gebugged en 1 andere secret achievement is dat je Dead Island speelt 28 dagen na de release) Level 50 deed op zich wel lang, ik heb zelf niet de duplicate glitch gebruikt(ook al had ik best wel de neiging ) en gewoon veel geleved door alle sidequests(die veel EXP geeft) en main quests te doen.
Zal er nog wel een keertje naar kijken. Helaas ben ik bang dat deze game snel gaat verdwijnen. Vind het snel saai worden. Fysics prima, maar totaal niet mijn ding. Had in dit geval liever een beetje run en gun idee gehad, dus niet teveel op de realistische toer willen. Ik zeg in dit geval, bij andere games is het anders, zoals Deus Ex bijvoorbeeld. Vanavond een nieuwe game gestart, dus ben daar nog wel even zoet mee weer.
Jammer man. Ik was onder de indruk dat jij een spel speelt zonder easy mode. Kom op man, je kunt het. Nog een handig lijstje, sowieso is het hele forum pro.
Ik snap het. Ik stoor me alleen aan een paar dingen en dat kan mijn motivatie snel weghalen, zeker als het een RPG is. Borderlands heb ik trouwens ook gespeeld, best wel gaar, en daar heb ik de GOTY nog steeds van. Geniet nog steeds van de gedachte dat ik die game nog steeds heb en hij er vroeg of laat een keer weer in gaat, om de DLC af te maken en PT 2 te starten. Ook daar zat geen easy mode in. Speel ook niet altijd easy hoor, neem FIFA, daar speel ik op Pro omdat het voor de stats moet en trouwens ook prima te doen is.
Als het moet, dan doe ik het gewoon, en neem ik wel een betere ploeg dan SC Heerenveen. De landskampioen, dat nooit.
Zo game is nu ook uitgespeeld,beetje voorspelbaar einde vond ik. Net een nieuwe playground begonnen voor wat co-op achievemens ed te halen en dan ben ik er klaar mee.
PSV of Twente dan denk ik. Misschien een buitenlandse ploeg, maar bij FIFA ben ik daar meestal niet zo happig op.
Ik heb vandaag de DLC code binnengekregen, maar ik heb de game nog niet. Gebeurt dat vaker bij thehut.com?
Game is gewoon gaaf .... speel nu al een paar uur en ben ben nog in chap 1. Hier heb ik al een gun gescoord .... ja het zit erin! Ik heb de patch 9weet niet wat erin staat) en nu staat bij mij versie 1.1.0 Game speelt heerlijk weg en met name het looten wordt leuker en leuker. Bugs zit hem voor mij in dat je met je auto in water kan rijden???? Ik lees net van die duplicate bug (verpest het spel) ..... ik hoop dat die eruit gaat want er valt genoeg te looten en als je nogmaals langs gaat kan je weer looten. Uiteraard is het qua missie steeds hetzelfde maar saai vindt ik het niet! \o/