[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben maar meteen op de moeilijkste difficulty begonnen.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan ze allemaal unlocken, maar niet allemaal volledig uitbouwen. Ikzelf kwam zo'n 7 praxis point te kort bij het uitspelen van de game.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Thanks ouwe!!! Ff kijken of ik tijd hebben tussen gears en al het voetbal demo geweld!!!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit in het begin op het dak. Daar liggen stroomkabels op het dak en kan daar niet verder. Moet/kan ik daar heen?

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat je in het begin zin mag buiten de spoiler, maakt het makkelijker om te zien of we de spoiler al dan niet mogen open klikken moest er iemand de game nog niet uit hebben.
    Of je gaat langs beneden, dan kan even goed in stealth. Of daarboven staat rechts tegen de muur een kist of kartonnen doos met daar achter een gat waar je door kan kruipen.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boven levert me toch weer wat extra xp op :)

7. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook elke hoek, garage, kast etc omvergooien om credits te zoeken. Je kan dan bij LIMB praxis kopen, kost 5000 credits per stuk. Maar of je dan uiteindelijk genoeg hebt... Zoek in elke appartement goed naar verborgen kluizen achter schilderijen, daar zit vaak veel credits in. Vond soms zelfs een pasje waar 1000 credits op staat. Je kan ook extra credits krijgen door tijdens het hacken van een deur of pc een pakket te veroveren (hoe dat ook alweer heet...). Ook vind je veel in verborgen ruimtes (zoek naar zwakke muren met schuren erin, je hebt daarvoor wel een argumentation nodig, iets van extra kracht).
    Toch maar even in een spoiler.

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Een aantal augs zijn echter totaal niet nuttig. Ik heb ooit die radar dingen gekocht met sound en cones, omdat ik dacht dat ze ingame te zien waren en dus niet op de radar. Heb er echter nooit gebruik van gemaakt. :+

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb die dingen gelukkig niet gekocht, net als die hack upgrades dat je kan zien wat je nou krijgt als je zo'n ding hacked, nee bedankt :+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zitten ook niet super veel bijzondere augs tussen eerlijk gezegd. Speel heel stealth achtig zonder iemand te vermoorden dus heb niks aan al die augs. Alleen upgrades zoals hacking, batterij dinges, item capaciteit en cloak zijn helemaal geupgrade.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Werkt dat ook zonder die Nuke dingen?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het anders nog langer duurt. Filmpje is toch niet van X360 (hmm knoppen zo te zien wel....)? Zo snel laadt hij immers niet.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien gebruikt die gozer een 360 controller voor de PC?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat zou kunnen inderdaad, zodra je met de 360 controller speelt veranderen de knoppen ingame naar de 360 knoppen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol wist ik helemaal niet. Het loaden duurt hier iig stukken langer!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ligt er aan wat voor PC je hebt. Over het algemeen heb ik daar geen last van, maar dan heb ik ook de Gelijknamige 8800 videokaart en een snelle processor. :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel dat je X360 zo snel niet kan laden :)

Hoe kan ik trouwens door muren heen slaan?

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het is dat het laden grotendeels vooral je HDD afhangt ;). Maar pc versie laadt inderdaad een stukje sneller. Als ik een laadtijd heb van 15 seconden dan is die al uitzondelijk lang en de game staat nog niet eens op m'n SSD. Niet dat het de laadtijden van Deus Ex kort maakt, met zo'n 10-12 seconden op een gewone HDD is het nog steeds vrij lang.

Is een augmentation. Denk dat je die terug vindt bij je armen.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Icarus landing en hoge jump + sterke arm zijn erug handig.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True en voor die landing hoef je niet eens een button te gebruiken. Gewoon jezelf laten vallen is genoeg en dat vind ik een prima instelling. Al een paar keer doodgepleurd in Detroit. :+

Deel Deze Pagina