[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet om het nou 1 negatief spel te gaan noemen, maar een ander punt wat veranderd is is het spel ook niet echt ten goede gekomen. Keepers halen de meest rare fratsen uit. Ze blijven sowieso nog steeds staan bij voorzetten vlak voor het doel langs terwijl ze de bal zo uit de lucht kunnen plukken. Ook heb ik vaak het idee dat ze met hun ogen dicht op doel staan en maar wat met de handjes zwaaien in de hoop een bal te stoppen.

Animaties zijn wel beter geworden.

2. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Nou omdat ik en denk vele andere met mij een fifa 11.2 zien als een fifa die heel weinig nieuws laat zien wat dus totaal niet waar is!

In deze demo ben ik al zat dingen tegengekomen die anders zijn, en dan praten we nu alleen maar over een demo.. :

- nieuwe camera standen
    - een nieuwe commentator
    - impact engine
    - verdedigen is aangepakt tov fifa 11
    - ander menu
    - aantal gezichten zijn er een stuk beter op geworden oa v.bommel.
    - passing systeem werkt nu veel beter en heb nu het gevoel dat ik echt 360 graden kan draaien met een speler.

genoeg om dit dus geen fifa 11.2 te noemen |:- _0/

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aanvallen wilt hier ook echt niet lukken.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk om al de gefrustreerde jongetjes hier te zien posten, twee dagen na de demo. Ik speelde ook op een hoger niveau bij FIFA11 (legendarisch) en nu is professional/world class ook gewoon moeilijk. Zowel aanvallen als verdedigen is anders, maar wel leuker! Als je zometeen gewoon veel gaat spelen, ben je na een tijdje gewoon weer goed. FIFA11 was op het begin ook niet makkelijk, maar leerde je ook gewoon na een tijdje.

Dus jongens: niet zeuren, gewoon doorgamen! _O_

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zelf uit laten komen met (Y). :)
    Ik heb juist het gevoel dat keepers verder uitkomen, ook bij corners doen ze beter hun werk. Maar dan moet je ze wel zelf besturen natuurlijk.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa moelijker...ik vind het vingerstruikelen bij RB+ RT gewoon ruk, hoe kunnen ze het verzinnen. En dan kan je wel buttons gaan veranderen maar uiteindelijk heb je extra schouderknop toch nodig door het nieuwe verdedigen. Bout!

Aan andere kant komen weer genoeg toffe games en hou meteen meer vrije tijd over want als je eenmaal met fifa begint dan is het altijd moeilijk om weg te leggen :+

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit.

Je vingers zitten niet echt in een gemakkelijke stand tijdens het verdedigen. Maar, eerlijk is eerlijk, ik vind het niet frustrerend. Het is gewoon iets nieuws wat waarschijnlijk goed uit gaat pakken. Om de game na een DEMO nu al links te laten liggen? Nee. Ondanks het feit dat dat nieuwe verdedigen niet alles is. Maar had zowat niet ELKE FIFA iets nieuws wat niet beviel maar uiteindelijk wel?

FIFA12 gaat er bij mij zowiezo komen. Niet alleen omdat ik PES weer bijzondere fouten ( keepers anyone? ) vind hebben maar ook omdat ze gewoon steeds weer FIFA aan het kopieren zijn. En dat van iemand die PES vroeger ook maar zat gespeeld heeft. Ben de beloftes ( die niet waargemaakt worden ) onderhand zat. FIFA12 geeft mij gewoon zekerheid. Ik kan mezelf ergeren, met joysticks smijten wat ik wil ... maar in the end blijft het gewoon een prima game die je het hele jaar doorspeelt.

Nog 2 weken (?) voor de uiteindelijke versie in de schappen ligt. Can't wait!

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  8. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Amen _O_

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad. _O_

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Mee eens, gewoon veel oefenen!

11. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dude... Het is maar een spelletje...

12. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet alle rating van de spelers uit de barclays premier league!!!

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, maak eens een eindbazenpost. :+

14. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    WAUW!!:eek: Dat MOET ik op mijn voorhoofd schrijven, dus kom maar op!

15. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, Chelsea gaat het helemaal worden voor mij! Als de tegenstander geen Barca kiest tenminste :D

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bah, Chelsea.

Doe mij maar het voetballende Arsenal, Manchester City, Manchester United, Liverpool of Tottenham. Chelsea is IMO echt het énige lelijke team van de top daar, én is altijd overpowered (= :F:/:emo:)

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Godver, scoor ik eindelijk een fatsoenlijke goal die ik wil uploaden, ligt de verbinding met EA Online er weer eens uit... :'-(

19. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
  20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Suarez 85 \o/
    Jammer dat nieuwe spelers zoals Jack Robinson en Flanagan nog een rating krijgen onder de 70..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina