[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Wat Dulle zegt is dat je misschien beter op Dance Central 2 kan wachten, er zitten wel een aantal leuke nummers bij(als je van de muziek wat tegenwoordig op de radio komt leuk vind, zoals Lady Gaga bijvoorbeeld), je zou wat filmpjes via Youtube kunnen bekijken die er wel genoeg zijn hoe de ''danspasjes'' zijn.

Don't mind the girl talking. :+:

[yt]jz4HEWI3wLI[/yt]

Hier kan je een beetje zien hoe Dance Central speelt.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, dan wacht ik inderdaad wel op Dance Central 2, heb er toch geen haast mee. :)
    Thanks! Ik wacht denk sowieso de Kinect af (morgen/overmorgen komt ie als het goed is binnen) voordat ik al allerlei games koop. Ik ken mezelf een beetje en dan doe ik nu allemaal al impulsaankopen. Zag ik nou ergens in het topic dat er demo's bij Kinect Adventures zitten? Dan kan ik die eerst wel uitproberen, voordat ik de hele game koop. :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, kutgame, maar gratis stuff is altijd goed. :+
    Bij Adventures zitten 3 demo's:
    Kinect JoyRide
    Dance Central
    Your Shape

In de startpost staan ook nog links naar alle andere demo's (oa die van Sports)

edit: Ik zit em zo te bekijken, en volgens mmij is ie niet helemaal up to date meer. :p Gunstringer staat er oa niet bij. Moet me nog bedenken of ik de moeite wil nemen om het weer up to date te brengen. O-)

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nice, in ieder geval 1 iemand in mijn vriendenlijst die ook Dance Central 2 koopt dan!. :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Project Draco:

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja chill! Dan kunnen we die spelen. \o/

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Oké dan, ik ben best wel pro in Dance Central though(not). :+

9. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rise of Nightmares net een uurtje gespeeld. Eerste indruk is niet zo positief. Eng is het zeker niet, Het is bloederig, je ziet continu afgehakte ledematen en er zijn veel zombies. Maar heb ik een schrikmoment meegemaakt? Nope...
    De gameplay zit wel goed in mekaar, het besturen van je personage is even wennen maar werkt aardig na een tijdje. Ook voelt het goed aan om deuren open te doen/schoppen, aan hendels te trekken, te zwemmen, ... alsof je dit in het echte leven zou doen.
    Ook de menu's zijn de beste in een Kinectgame tot nu toe, je gaat er echt snel doorheen.
    Voor de rest, na een uurtje voelt het toch al een beetje repetitief aan, ik hoop dat er nog wat meer variatie inkomt naarmate het spel vordert.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Het is niet de bedoeling dat het eng is, het is echt een spel in de traditie van House of the Dead, met een campy, ietwat komische ondertoon.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Eerste beelden Steel Batallion:

Dat is weer eens wat anders dan zo'n huge ass controller. :+

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vanochtend Kinect en gelijk even gespeeld. \o/
    Haha, het is echt awesome! Moet wel mijn halve kamer verbouwen (tafel en bank opzij schuiven), dus even kijken of ik hem ook iets anders kan zetten. De eerste 3 basisavonturen van Aventures gedaan, moet wel even wennen aan de bewegingen en timen, beweeg af en toe mijn handen heel langzaam. :)

13. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog steeds op het moment dat ik mn gepre-orderde nyko kinect zoom binnenkrijg zodat ik eindelijk aan de slag kan met mn kinect!

heb ook the gunstringer in de pre-order staan, samen met fruit ninja kinect die je daarbij gratis krijgt, en kinect adventures en your shape die ik al in bezit heb, heb ik nog genoeg te doen dus als ik die zoom binnen heb. :)

en dan ondertussen wachten totdat de kinect arcade games in de deal of the week komen, want die wil ik ook allemaal wel spelen.

rise of nightmares leek me wel leuk maar die blijkt dus tegen te vallen, jammer.

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort ook denk Your Shape kopen. Demo stelt helemaal niks voor, maar ik hoor er goede verhalen over. Komt bij dat hij maar 20 euro is. :)
    Kinectimals gaat er ook nog weleens komen, maar denk pas als ik een van die andere games zat ben, sowieso wil ik die panda. ;)

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Kinect ook binnen (van Amazon.de voor 116 met Adventures en Child of Eden)

Best leuk, al ben ik in no time buiten adem ;)

Heeft iemand van jullie hole in the wall? Bij die sports show ga ik bij ronde 3 zo hard af. Hoe kan je ooit zulke kleine vormen maken?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game ook en mij lukt het zonder problemen,enige rare is dat ik enkel de Europese shows kan spelen.

Die ander moet ik unlocken maar zou niet weten hoe.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de demo even gespeeld, maar bij die kleine vormen ga ik ook af. Net zoals de figuren die rechts in beeld komen, daar kan Kinect me niet zo goed vinden (bank in de weg) ;)

Vind het wel grappig, die vormen bij Your Shape kan ik moeiteloos volgen, maar als ik Olympian bij Kinect Adventures doe, ben ik buiten adem als ik klaar ben. ;)

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Als je die wint, inclusief de finale dan kun je door. Die EU show die lukt me ook wel, vanaf de derde is het voor mij nu een probleem. Wat ook niet helpt is dat hij mijn hoofd vaak deels niet meetelt omdat ik donker haar heb...

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina