1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Blu-ray koopjes spotten

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door WinterBase, 2 mei 2009.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In het winkelwagentje wordt ie ineens 8 euro :p
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen 16.00 en 17.00 vandaag (dus je hebt nu nog een halfuurtje ;)) is de Pirates of the Caribbean box maar 29,99 bij Free Record Shop. Geen verzendkosten en alle vier de films zitten erin, dus een mooi koopje. :) (in de winkel en in de internetshop)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de FRS hier koste de quadrologie de hele dag al € 29,99 ;)
    Was speciaal voor de 3D versie naar de FRS gegaan maar ik betaal geen € 30
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier niet in ieder geval, had vanmiddag nog gekeken. Je bedoelt met 3D-versie gewoon deel 4 toch? Dan is het wel echt heel duur, sowieso de 'gewone' blu-ray is al iets van 22 euro dacht ik. 8)

    edit: Zag net op de site dat hij 19,99 was. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    € 10 duurder dan de normale versie op BD :mad:

    Snap toch al vaak de verschillen in prijs tussen de verschillende delen niet.

    Laatst Rio 3D gekocht voor € 19,99 en kreeg maar liefst 3 disc's (DVD , BD , DB-3D).
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    bij frs alle 4 de Pirates of the Caribbean films in 1 box voor 39,99 zit dan nog een extra schijf in met allerlei extra's
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat een vraag? Zo ja, er zit inderdaad een extra disc bij met extra's van Stranger Tided. Sowieso zit er op elke disc wat extra's zoals Bloopers, op de set, scene-ontwikkeling, etc. Op de bonusdisc staan ook bloopers en iets met Lego Pirates.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van allés extra's kijk in alleen naar de Bloopers.

    Woensdag StarWars gekocht en daar zitten 3 extra BD's in met 40uur aan extra's 8)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zijn de extra's bij SW ook in HD?
     
  10. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof t niet, maar nou was ik gister avond ookn niet helemaal nuchter8)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog niet naar gekeken , zag alleen dat ze BD's hebben gebruikt en geen normale DVD's zoals bij LOTR.
    Bij LOTR Extended staan de extra's wel op een BD.
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ach, ik heb die set van Lord of the Rings en daar zit ook zoiets aan extra's bij. Ga ze ook niet allemaal kijken hoor 8) Bloopers en achter de schermen, deleted scenes etc. zijn wel altijd leuk.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ga zelf nog niet voor de Star Wars Bluray HD Collection, dat is voor een reden... dat komt omdat Lucas Arts ook al heeft aangekondigd dat ze bezig zijn om alle oude Star Wars films 3D te maken dus dan zal er wel weer zo'n star wars collection komen maar dan + 3D. :+
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, anders gaan ze het even uitmelken. Hoe maken ze dat 3D dan? Dacht dat het alleen kon met speciale camera's? :+
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    van Wikipedia:

    Duurt nog wel even blijkbaar. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    90% van de films die nu in 3D draaien zijn niet in 3D opgenomen, hoor. Ik kan er naast Avatar niet zo 1,2,3 eentje noemen.
     
  17. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Harry Potter heeft dezelfde camera's gebruikt als Avatar en volgens mij Pirates of the Caribbean ook. Maar doen ze het verder gewoon op de computer dan? Haha ik dacht echt dat ze het met speciale camera's deden. :+
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    SW ook binnengekomen hier. Was nog niet zeker of ik hem wilde kopen met die changes maar hij was ineens al verzonden. :+
    Ach ja 60 pond voor de set is ook niet slecht. 1-3 al weer gezien. Nu weer 4-6. :)

    En hier staan nog wel wat leuke setjes tussen;

    http://www.thehut.com/offers/dvd-and-blu-ray-box-sets/blu-ray.list

    Ook Pirates 1-4 e.d.

    10% kortingscode is er ook (zie banner).
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Titanic overzetten naar 3D "een hels proces"

    James Cameron heeft een beetje spijt van zijn keuze om Titanic om te zetten in 3D. Volgens hem is het proces verschrikkelijk tijdrovend en geestdodend.

    Maar ik moet nog steeds elke frame één voor één bekijken en de diepte beoordelen."

    "Dit moet dichterbij, dat moet verder weg, hier zit niet genoeg diepte, die stoel op de achtergrond moet zes inch naar voren, hier moeten we dat effect toepassen, bla, bla, bla... Er komt geen eind aan.
    Het is alsof je een grasveld moet maaien met een nagelschaartje."

    Cameron heeft een jaar van zijn tijd en 18 miljoen dollar van zijn vermogen uitgetrokken om de filmklassieker om te zetten naar de derde dimensie.
    Het proces is niet zonder risico's. "Clash of the Titans was een klassieke fout.
    ---

    18 Miljoen om een film over te zetten van 2D naar 3D 8)
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Sick,

    Maar goed ik ga denk ik toch maar wel de Star Wars collectie halen, want als ik het zo nu lees dat het zo lang gaat duren(1x per jaar een deel) dan zal het uiteindelijk 2017 wezen tot de hele collectie in 3D is(wat ik zelf niet zo geloof dat het zo lang gaat duren, maar het zal wel).
     

Deel Deze Pagina