Haha, in (minimaal) 30 potjes nog geen één keer
de paal geraakt. Wel één keer de lat met een afstandsschot.
Het passingsysteem is m.i. niet zo wisselvallig als vorig jaar. Op assisted had ik vorig jaar vaker dat ballen naar hele andere spelers werden verstuurd. Één tip die ik ieder jaar weer geef: speel niet met alles op assisted, speel op semi en als je beter wordt zelfs op manual. Ik heb de demo ook op semi geprobeerd en het loopt gewoon weer lekker. Soms foute passes, langs de man ofzo, maar dan weet je iig dat het aan jezelf ligt
.
Dieptepasses zijn inderdaad minder geworden, lijken ook flink scripted want ze gaan best onnatuurlijk. Hopelijk wordt daar nog iets aan gedaan, want de demo is natuurlijk pas van de E3 hè.
Keepers heb ik zelf nog geen last van gehad, wel dat een
snelle verdediging enorm moeilijk te passeren is. Snelheid is, zoals ik vaak al zei, veel belangrijker geworden, want hiermee win je nu meer duels dan met strength. Ibrahimovic vind ik dus ook minder spelen dan een Pato, terwijl Ibra vorig jaar een overpowerede baas was.
Ik heb zelf nog wel één minpunt, namelijk dat het gehele spel m.i.
te snel en te schokkerig verloopt. Het loopt totaal niet soepel op momenten en dat is jammer. Daarnaast lijkt alles veel sneller te gaan in de duels en gaat alles via de kluts. Het lijkt wel:
Ben jij koning kluts, heb jij gewonnen.Klik om te vergroten...