[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Eerder Oblivion en een hele stad is zwaar overdreven. ;)
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    :F:
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, maar frappant en enigszins jammerlijk mag het toch wel genoemd worden dat elke overagressieve zwerver rondloopt in een volledige Daedric outfit en een Warhammer of Winter in zijn klauwen heeft, eventueel nog een paar duizend aan goud op zak heeft en toch staat te verkleumen met zijn even rijke vriendjes in een ijskoude en vochtige grot bij een iets te klein vuurtje met enkel rottend vlees als maaltijd. En dat terwijl hij bij het inruilen van zijn outfit en wapen genoeg goud in zijn knapzak zou hebben om Battlehorn castle te kopen?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ach, je hebt dat soort mensen ook in real life. Sommige mensen blijven na hun succes gewoon in touch met de hood weet je.
     
  5. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hierbij graag de geroemde straatfilosoof Jennifer Lopez citeren: "Don't be fooled by the rocks that I've got, I'm still, I'm still Jenny from the Block." Ook zij staat 's nachts nog gewoon bij een oud olievat haar handen bij het vuur te warmen. Ondanks haar miljoenen.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    In de filmpjes kan je duidelijk merken dat de player geen TES kenner is. Als ik de game zou mogen spelen zou ik hele andere dingen uitchecken.
     
  8. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het nu verdorie met level en item scaling? Of weet niemand het stiekem en draaien we daarom om de hete brij heen.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat is een beetje hetzelfde als in Fallout. De meeste vijanden passen zich een beetje aan jou niveau aan, met uitzonderingen. Dus je zal waarschijnlijk pas in sommige gebieden kunnen komen als je sterk genoeg bent.

    Voor items hetzelfde verhalen, sommige item drops zijn scripted, andere random.
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt een beetje als een middenweg tussen Oblivion en Morrowind, maar dan wel beduidend meer in de richting van Oblivion. Zonde. Morrowind had wel een heel klein beetje level scaling mogen hebben, maar in principe was het gewoon een heerlijk systeem.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Overdrijven is ook een kunst. Ze zullen waarschijnlijk het gemiddelde (en misschien ook de standaardafwijking) 'strength' van tegenstanders langzaam mee laten groeien met je eigen kracht/ervaring, als je zelf groot en sterk bent zullen er vast nog wel zwakkelingen rondlopen waar je mee kunt doen wat je wil.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kwam bandits in glass wel tegen. En marauders in daedric.

    Ik ben het geheel met ormagon eens.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik opzich ook wel, ook al vind ik de manier van levelen totaal niet erg.
    Het punt is dat Bethesda voor mijn gevoel een heel ander level systeem beloofd had dan wat ik nu allemaal weer lees en zie.
    Nogmaals: Vind het zelf totaal niet erg, verheerlijkend zelfs. Ik hou er alleen niet van, sinds Fable I al niet, dat er soms dingen beloofd worden en er niet in de game zitten of in aangepaste vorm. Fable serie heeft er niet zoveel mee te maken, want iedere ontwikkelaar lijkt er zo nu en dan wel een keertje last van te hebben, maar dan denk ik dat ze het in de eerste plaats al niet hadden moeten beloven.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe preview, dit keer van CVG.

    http://www.computerandvideogames.co...olls-v-skyrim-bigger-better-and-more-dynamic/


    Vrijwel elke preview zei dat de wereld supergroot is en groter dan Oblivion, echter zegt CVG iets anders.


    The game, set in Tamriel's titular northern province, is considerably smaller than both Cyrodiil and Morrowind, but what we've lost in acreage we're seeing balanced out in rich detail.


    Waarop Pete Hines van Bethesda gelijk twitterde


    Pete Hines- "They're mistaken. If anything, it's bigger, certainly in terms of content." (Via Twitter)


    Ze zijn er snel bij...Bethesda, maar dat is alleen maar goed :)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    'Grootte' in RPG's moet je niet uitdrukken in vierkante meters, maar in content.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En die is groot zat. ;)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je deze pic bekijkt, dan is Oblivion ook inderdaad groter.

    [​IMG]

    Maar inderdaad, ze hebben het meerdere keren gezegd dat Skyrim veel meer content zal hebben en tja...meer content > al die lege gebieden in Oblivion waar je misschien één keer hebt gelopen, of niet eens omdat je fast travel deed.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat.
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    First person lijkt me het combat systeem beter werkt dan in Third person , mede door t lopen denk ik.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet je wat ik me nou afvraag? Als je een schip koopt in High Rock en dan naar het Westen vaart. Kom je dan uiteindelijk bij Morrowind terecht? We zullen het helaas nooit weten. Waarschijnlijk glitch je gewoon de map uit. Gekke gamewerelden ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina