[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind het allemaal wel redelijk kloppen eerlijk gezegd. Hier en daar zullen er uiteraard verschillende meningen over mogelijk zijn, maar dat de Barca middenvelders zo hoog scoren vind ik zee rlogisch. Barca speelt op een hoog tempo 1-touch combinatievoetbal met veel positiewisselingen. Dat is nu eenmaal zo'n beetje het moeilijkste wat er is, en dat doen ze bijna foutloos.

Afellay die 84 krijgt vind ik trouwens ook niet vreemd. Fantastische speler.

edit: BTW, Hoelang speelt Clarence Seedorf nu al betaald voetbal!? In FIFA12 ziet hij er nog steeds uit als alsof ze gewoon een basic black guy hebben gemaakt en er verder geen fuckaandacht aan hebben besteedt. Lijkt totaal niet ...

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan kunnen we dit forum meteen sluiten, als je je mening niet meer mag geven..

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Clichy klopt inderdaad niet, speelde een drama seizoen en hij is nu gruwelijk goed gemaakt vanwege zijn snelheid.

Richards had ook beter moeten zijn, geweldige verdediger. Hij zou meer snelheid moeten hebben, want hij is ook snel in het echt en snelheid is belangrijkste factor in deze game. Dus wat je over Messi zegt klopt niet hè, dan heb je duidelijk nog niet met hem gespeeld. Want met zijn snelheid wint ie de duels gewoon.

5. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    1- Clichy is gewoon fucking snel dusja dat klopt gewoon

2- Ach in Fifa 11 was Richards ook laag maar toch een beest zelfde geld voor Fifa 12 Richard is een beest met zijn 90 strenght en snelheid.

3- Ow dus omdat Fabregas wat minder speelde moet ie omlaag? Totaal mee oneens.. Fabregas is 1 van de beste middenvelders van de wereld en speelt nu ook goed bij Barca! Vind 89 eigenlijk ook te laag had hem eerder 90 verwacht..

4- Iniesta 92 en Xavi 92 kloppen gewoon.. Zijn de beste middenvelders van de wereld.. Villa 91 is misschien ietsje te hoog zou hem eerder 88-89 maken maar vooruit hij is wel de beste spits van de wereld na Rooney.

5- Jij hebt nog geen Fifa 12 gespeeld blijkbaar want Messi krijg je echt niet meer zo makkelijk van de bal. Tevens slaat je punt nergens op want als Ron Vlaar Messi in het echt een schouderduw geeft dan duwt hij hem sowieso van de bal..

En over dat filmpje: Gelukkig is het maar een demo :D!

Owja gelukkig klopt jou 91 rating van David Luiz wel ;)!

6. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Siemenn voor je setting post!

Ik vind de balans juist erg goed geworden in Fifa 12, hier en daar wat stats die eruit sgieten zoals Villa, maar dat wordt ook wel gecorrigeerd in de full version denk ik zo.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    als xavi en iniesta 92 en 91 zijn wat is sneijder dan eigenlijk? toch minimaal 90 hoop ik voor ze.

8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Affelay heeft 1 leuke wedstrijd voor Barca gespeeld en een paar goede wedstrijden in het NL's Elftal en gelijk 84 Rating? Dat is echt niet normaal man.. Lijkt net of elke speler die voor Barca speelt gelijk 3/4 extra Rating krijgt, Alves is ook iets in de 87 Terwijl die man TOTAAL niet kan verdedigen, ik vind V/D Wiel verdedigend zelfs sterker ( en nee ik ben niet voor Ajax ). Alleen omdat hij aanvallend zo sterk is maar dan alsnog vind ik 87 zwaar overdreven.

Ja omdat Fabregas slecht speelt moet hij omlaag vind ik, Drogba en Lampard hadden dit jaar ook een Off-Season en bij Fifa 12 zijn ze volgens mij 84 en 85, dat betekent dus dat ze 3/4 Punten gedaald zijn en dat betekent ook ( indirect ) dat Affelay net zo goed is als Drogba

En vind jij 92 voor Iniesta en Xavi normaal? Ik vind middenvelders als Sneijder en Ozil bijna gelijk waardig en die zijn maar iets in de 85/86. Het verschil is nooit zo groot, Xavi 88 en Iniesta 87 zou meer op zijn plaats zijn.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    WTF, ik speel op professional, scoor net een fraaie goal die upload hem, en staat er bij de info dat het op 'amateur' is...(!) =(

Nog speciaal nagechecked of het bij mij per ongeluk op amateur staat ofzo, maar nope...

Anyway, hier is de goal, op 'professional', maar volgens de altijd fantastische EA Online op 'amateur'... :emo:

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93503564

Dat hele EA Online gebeuren kunnen ze maar niet gewoon fatsoenlijk krijgen he...!?

10. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder is 88, robben 90! eindelijk komt robben tot zijn recht in fifa denk ik met dribbels etc.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Oranje wordt dus ook wel een 5 sterren team dit jaar. Nice

12. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sneijder is een nul :cool:

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    ...en terecht. In FIFA11 speel ik ook meestal met Oranje tegen de computer.

Wel jammer dat Japan er niet in zit. Die hebben echt een heel leuk nationaal team momenteel.

14. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel gaaf dat Ivoorkust er eindelijk in zit. Die hebben ook wel een leuk team!

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn wel meer internationale teams die erin mochten zitten. Bosnië ook bijvoorbeeld

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoewel sneijder 88, robben 90, vdvaart 87, vpersie 86 vbommel en de jong 82 zijn heeft nederlands elftal wel maar 4,5 ster, dit door de verdediging :mad: bron: JJ van gamekings

17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Sneijder maar 88? Beetje laag.

Ben benieuwd of de rating omhoog gaat zodra Douglas NLer wordt... ;)

18. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd, hoe zit dat eigenlijk met douglas, zou in september NL-er worden, maar hoe staat dat er nu voor? ben ook beniewd of het wat wordt, want veeeeel Nederlanders zijn tégen. Wanneer komt er een nieuwe Stam ? :p Talenten als bruma etc. zijn allemaal wel leuk en aardig, maar hebben nou niet echt fysiek van topverdedigers als Stam, Ferdinand, Vidic etc.

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Stam was ook al 24 ofzo toen hij bij PSV terecht kwam. Wat dat betreft hebben jongens als Bruma enzo nog wel eventjes...

En dat er een stel idioten in NL problemen mee heeft dat Douglas eventueel voor Oranje uitkomt, kan me persoonlijk weinig schelen. Hij is hier 5 jaar, heeft geen voorkeursbehandeling gekregen, wordt staatsburger, en is goed genoeg voor Oranje om geselecteerd te worden, dus dan zou ik niet inzien waarom dat een probleem zou zijn...

20. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpend lezen is ook een vak..

Die ratings zijn oa gevuld met poepstats als concentratie enzo, daar merk je dus niets va. tijdens het spelen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina