Paar potjes gespeeld maar dat verdedigen krijg ik maar niet onder de knie, ik overweeg miss om terug te gaan op de oude manier maar dan zul je weer zien dat je die Online niet kan gebruiken ofzo iets ( zelfde geval als Harde passes hulp bij Fifa 11 ).
De Ratings vind ik echt niet meer normaal man.
1-Gaël Clichy die gewoon echt een DRAMATISCH seizoen meemaakt en dan nog zelfs Sneller word en verdedigend sterker word.
2- Micah Richards één van de Snelste en Sterkste Rechtsbacks in Engeland gaat gewoon een 1 punt omlaag ( was naar mijn mening al underrated ) terwijl hij vorig jaar altijd een vaste kracht was bij City.
3-En dan heb je nog Fabregas die vorig seizoen met zn kop alleen maar bij Barca zat en onder zijn Niveau presteerde en die geven ze gewoon effe 89..
4-Iniesta 92, Villa 91 en dan heb je nog een Sanchez die maar een paar wedstrijden voor Barca heeft gespeeld en gelijk 87 krijgt. Naar mijn mening echt Belachelijk..
5-Die 95 Rating die Messi heeft gekregen vrees ik totaal niet voor want hem duw je zelfs met Ron Vlaar van de Bal
Doe effe serieus man.. Barca is goed dat weten we. Maar overdrijven is ook een Factor. Hopelijk worden de Ratings nog gewijzigd maar daar ga ik niet van uit.
EDIT: Er zitten inderdaad nog wat rare dingetjes in zoals hier:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93495971 Klik om te vergroten...