1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears Of War 3] Horde 2.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811

    [​IMG]

    Horde 2.0 is the redesigned Horde mode for Gears of War 3. It now has more of a tower-defense style to it. Players can set up a base anywhere on the map, and they can set up barriers and turrets around them. Defenses and ammo are required to be bought by currency. Currency will be gained from killing enemies. The amount of currency will be based on how the player kills an enemy. Some maps will be more dynamic this time around, with enviormental hazards appearing at regular intervals, like for example, the sandstorm on Trenches.

    Bosses (Brumaks, Gunkers, Savage Corpsers, Lambent Berserkers, Berserkers, or a Reaver Squad) will make an appearance every 10 rounds, but they always are picked at random, so you'll never know which boss to expect. Support troops (ordinary enemies) will appear in addition to the boss. It is important that the support troops be taken out first, otherwise the boss will reappear. Not only that, but its been said by Rod Fergusson that as you progress though the later waves, multiples of a boss might appear (although so far, he only confirmed that Berserkers fit this case). But every time you play (after every round), the enemies will alternate, for example if you fight regular Locust the first round, the next round you would either fight Savage Locust or the Lambent.

    Players can also trade currency with each other, just like the weapon swap, except you press Y. Players can also get challange rewards for extra money and weapons by completing the challange they are given (exp. Chainsaw kills, grenade kills, ect). There will also be purchasable defensive and offensive items to use like barriers and turrets.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [yt]VxBpGowjZf4[/yt]

    [yt]msEjghafZ3U[/yt]

    [yt]tEkxwT8HHFA[/yt]

    [yt]hbcLgjnsRcc[/yt]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Dit zal natuurlijk ook weer ongelofelijk veel gespeeld worden. Hierbij dus een algemene topic voor Horde 2.0! Probeer het niveau wel een beetje aardig te houden en niet dat we straks alleen maar krijgen 'EH WIE KOMT HORDE NU SWA VOEG ME TOE' moeten lezen in dit topic.

    Gamertags kan je droppen, dan zal ik een lijstje maken zodat je iemand kan toevoegen voor Horde 2.0!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nice, nu ook nog een Beast mode topic :)
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damn wat een startpost weer voor een wisselforumtopic _O_ Ik wou er eentje maken voor de campaign, maar als de startpost aan dit soort eisen moet voldoen laat ik het wel aan iemand anders over :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ah joh, zo gedaan, de screens doen het niet eens :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Fuuu, nu wel. Ik maak ook wel een Beast topic dan. :+
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik probeer wel iets moois voor het Campaign / Storytopic in elkaar te zetten, geef me ff. :+
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik deze game haal is het alleen voor deze mode (en de SP).
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb wel weer zin in Horde. Van tijd tot tijd is dat wel vermakelijk als je een leuk groepje hebt. Niet van die random solo gasten die constant Rambo lopen te spelen.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zoals ik al dus zei in de Gears of War 3 topic, als je niet gespoiled wilt worden is het de best dat je Horde Mode niet speelt voor dat je Campaign hebt uitgespeeld, want zover ik heb gehoord zitten er in Horde Mode namelijk dingen van de Campaign(bosses bijvoorbeeld).

    http://forums.epicgames.com/threads/822054-Warning!-Major-Spoilers-in-Horde!!-Play-Campaign-First!!

    So y'know. :+
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Coentjah :thumbs:
    Goed om te weten, maarja ik ga toch eerst door de campaign. En dan invite ik je later wel eens voor een potje horde. Zo lang je maar niet weer als een kip zonder kop in je eentje overal op af rent hé:+

    Oni @ Gears 2 [no offense uiteraard]
    Huh waar is Oni??, neeeeeeee Oni is verderop, en ja hoor Oni is down, ONI RYO NOOOOOOOOOOOo
    ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Metallllllll _O_

    Ik moet nog wachten tot maandagnacht.. Hoop dat ze stiekem maandagmorgen/middag een sms sturen O-)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal voor je duimen:b:, en veel plezier alvast*)
     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    So true! :+

    Maar het is wel altijd gezellig met Oni :)
     
  14. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met de game!

    Dinsdag heb ik em. Ga eerst veel Horde spelen tot een vriend van mij ook de game heeft gekocht (dan gaan we de campaign co-op doen).

    Wie horde wil doen voeg Leip0079 maar toe @ xboxlive
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wie is die flippo op dat laatste plaatje in de startpost? met die bandana
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dom, pre-order character.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol :+.

    Ik moet wel eerlijk toegeven als ik dat steeds deed dat ik me eigenlijk enorm zat te vervelen in Horde Mode(enorm vaak gespeeld namelijk), maar goed ik weet niet of ik met Horde Mode snel zal gaan beginnen bij Gears of War 3, ik ben nu meer geïnteresseerd in de Campaign + Deathmatch, Horde Mode komt later wel!.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    damn is dat commander dom :+ ziet er toch niet uit man..
    lijkt niet eens op dom
    @metalsonic: zwam niet zo joh 8)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Commando Dom, is Dom van ongever 17 jaar terug
     

Deel Deze Pagina