Zeke's SM: Spoiler Ik heb Zeke in de 1e missie omgepraat en laten gaan. Nu lees ik dat hij in een alley zou staan voor een SM. Echter is hij er niet. Ik ben bij M5. Kan ik trouwens het politiebureau leeg schieten nadat: Spoiler ik de chip uit het lijk gehaald heb?
Over je tweede spoiler: Ja, dat kan, ben het nu ook aan het doen. Over je eerste: Nee, daar staat hij niet, die kom je pas weer een keertje in Act 3 tegen voor zover ik mij mijn 1e PT kan herinneren. Succes!
Er valt genoeg te halen hoor op die plek. Heleboel credits, vooral als je net als ik die dronken doos teveel hebt betaald voor informatie. Nooit weer doen dus. Die kwam ik de eerste keer niet eens tegen, had het eigenlijks de tweede keer wel moeten weten.
Heb nog niemand voor info betaald Voor de rest had ik al een hoop uit het bureau ontvreemd in stealth
Tip: Als je een donkere vrouw uit een prullenbak ziet graaien, geef haar dan geen geld. Die tips die ze geeft zijn makkelijk zelf te vinden.
Politie bureau is afgeslacht. Game is veel te makkelijk op de moeilijkste difficulty. Das wel jammer. Overigens gebruik ik alleen een pistool.
Haha, hoezo heb je iedereen afgeslacht daar? Ik ging gewoon slijmen met die Haas, liep relaxed overal rond en ging sneaky alle kamers in en alles gepikt wat ik kan meenemen.
Had alles al gehaald wat ik nodig had. Dacht dat ik nog wel wat xp zou krijgen voor de kills, maar dat was helaas niet zo Wel ff alle computers etc gehacked voor wat xp, credits en items. Had gehoopt wat meer xp te kunnen halen. Dan nog maar eens Derf Row (?) leeg gaan knallen. Daar heb ik alleen de SM in stealth gedaan.
Wacht maar tot je wat verder komt in het spel. Het begin is idd erg gemakkelijk. Later in het spel heb je te maken met zwaar bewapend soldaten, groepen enzo. En je hebt ook nog lastige bossfights (vind ik...). Als jij dus iedereen gaat afslachten zal je dus nog moeilijker krijgen .
Had eerst op stealth gehaald. Daarna voor xp terug gegaan en iedereen killen. Uiteindelijk alleen xp voor het hacken gehad.
Uitgespeeld, wat een fucking epische game. Eindelijk weer eens een zwaar dikke lange singleplayer game die gewoon awesome is. Had ik niet verwacht, nooit interesse gehad in de game omdat ik dacht dat het een gare FPS was. Amper wapens gebruikt, non stop stealth. Vond het een mix tussen The Darkness en Metal Gear Solid, en die twee samen in een is legendary. Spoiler Gekozen om mezelf op te blazen met iedereen erbij. Vond ik de beste keuze. Nu even de andere keuzes bekijken voor die achievement.
Ben nu tegen Joron Namir aan het vechten maar het lukt mij helaas niet zo... Helaas heb ik maar 1 explosieve mijn, 1 EMP granaat en bijna geen kogels meer. Ik weet dat er nog wat explosieven en wapens liggen maar hoe versla ik hem met weinig wapens/ammo. Helaas was ik dus zo dom geweest om nieuwe biochip te halen waardoor mijn augs dus niet meer functioneren (heb nog 7 typhoon bommen). Wel heb ik een laser met 1000 kogels/batterij maar lijkt niet te werken tegen hem. Ik heb wat filmpjes op YT bekeken, zag ook de glitch waardoor Namir op maar 1 plek blijft staan maar weet niet hoe ik deze moet triggeren (liep dezelfde weg als op het filmpje). Pls help
Nee dat is Namir niet, gare boss battle was dat zeg. Had een granaat launcher, drie keer geschoten en hij was neer. Paar seconden werk.
Wat ik wel jammer vind is dat je na de verhaallijn niet meer terug kan naar het origineel, afgaande op het soort einde. Ik zou zo graag nog terug willen naar Detroit ofzo om even wat dingen te checken op kantoor. Een e-mail bijvoorbeeld, net zoals BioWare met Mass Effect doet en zo nu en dan DLC om, tegen betaling, een of meerdere nieuwe missies te doen. Een story after idee zeg maar, net als met Mass Effect 2, ook al weet ik dondersgoed dat daar na de verhaallijn ook nauwelijks wat te halen viel nog. Edit: Zou wel iets te makkelijk worden met een gasgranaat, maar wie weet. Ik bewaar er wel eentje, ben bijna bij de 1e boss in mijn 2e PT.
Over de tweede boss: Spoiler Vonden jullie haar echt zo moeilijk? Gewoon stun-schieten-stun-schieten en ze was zo kapot.
Zojuist 3e boss verslagen \o/. Als je eenmaal de juiste stratagie vindt, dan valt het wel mee. Spoiler Ja maar als je niet weet hoe, dan is het wel moeilijk. Ik had bij mijn eerste pogingen zware machine geweer gebruikt en 300 kogels afgevuurd. Het heeft dus te maken met juiste stratagie kiezen. Of zware explosieven. Edit: Uitgespeeld, fantastisch spel! Morgen even save reloaden voor het gesprek met Taggart, was die vergeten Hmm of toch niet, want GOW3 komt morgen uit