1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Met draadloos bedoel ik dat er geen kabel tussen de headset en de Xbox zit. Er zit altijd een kabel tussen de controller en de headset voor voice chat. Misschien moet je wat meer info opzoeken over deze headsets...
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat is een goed alternatief voor de meegeleverde Xbox360 headset?
     
  3. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nooit een fan geweest van de zogenaamde "communicator headsets", dus ik ben geneigd om te zeggen: "koop een Turtle Beach X11 of zo"...
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar dat is ook meteen een headset om het geluid van de game te horen, terwijl ik echt alleen maar hoef te praten en ik de geluidskwaliteit van de meegeleverde headset niet echt goed vind.
     
  5. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De X11 is ook crap...
     
  6. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die prijs is het best een goede headset. Als je hem vergelijkt met de nieuwe generatie headsets, is hij inderdaad crap.
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    X11 is helemaal niets mis mee, ik doe langer met een zo'n TB dan met welke Astro of Triton ook. Maar dat is slechts mijn ervaring.
    En de kwaliteit.... Dat scheelt zo ontzettend weinig. Dat merk je gewoon niet.
    Als mensen zeggen dat ze meer horen met een Astro of Triton dan voorheen met een TB, zit dat volledig tussen hun oren. Just my 2 cents
     
  8. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    True. Duurder hoeft niet altijd beter te zijn.
     
  9. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Beweer je nou dat je met een X11 net zoveel kan horen als met een Tritton of Astro?|:- Ik heb met verschillende headsets door de jaren heen gespeeld maar die stereo headsets vallen in het niets bij surround sound headsets.
     
  10. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    De X11 heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Natuurlijk hoor je meer met de surround headsets, maar de verschillen tussen de surround headsets in minimaal.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kunnen jullie me nou even helpen hiermee?
    Zijn er headsets (puur om te communiceren) die beter (binnenkomend) geluid hebben dan de standaard headset?
     
  12. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je probeert te zeggen dat de verschillen tussen sourround sound headsets minimaal zijn. Er zijn wel verschillen tussen headsets, maar ik weet niet wat jij onder minimaal versta. Soms zijn het kleine verschillen tussen headsets waardoor je diegene graag wilt kopen. Ik denk dat je niet uit ervaring spreekt.
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Met minimaal bedoel ik dat het kleine verschillen zijn, waardoor je juist díe headset wil kopen. Obviouscake is obvious.
     
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een klein verschil ervoor zorgt dat je een keuze tussen headsets maakt. Is dat kleine verschil dan wel zo klein?|:- Jouw cake is dus niet obvious...
    De verschillen tussen headsets zijn dus niet minimaal.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel. Het zijn net die kleine extra's die bepalen of je de ene, of toch liever die andere headset koopt. Stel, je wilt commentaries kunnen doen met je headset. Dan moet hij op de pc te gebruiken zijn, maar als een headset dat niet kan, koop je hem niet.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar het verschil tussen de surround headsets is best groot hoor, als ik een tritton op zet en daarna een astro is het echt een wereld van verschil!
    Betekend dat dat ik met de een veel meer hoor dan de ander? nee want het volume van de individuele kanalen komt nog steeds even hard binnen maar het kwaliteit, het dynamisch bereik en of een headset true surround is of surround decoded zorgen allemaal voor een ander stijl van geluid.
    Het geluid klinkt gewoon anders en de ene geeft een meer "surround" gevoel terwijl de andere dat minder doet maar bijv. wel de voetstappen duidelijker maakt.
    Ander voorbeeld:
    Full HD is ook gewoon maar Full HD maar de verschillen tussen de tv's (in dezelfde prijs categorie) zijn behoorlijk groot, ook weer vanwege dezelfde aspecten.
     
  17. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    What he said^.
     
  18. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een klein detail tussen headsets zorgt voor een groot verschil tussen headsets dan zijn de verschillen tussen headsets tog niet minimaal. Lees me berichten goed door voordat je jezelf gaat tegenspreken en zeer beperkte antwoorden gaat geven.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  19. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zeg je net nog dat de verschillen tussen surround sound headsets minimaal zijn. En nu geef je Scarluuk gelijk wanneer hij zegt dat er juist grote verschillen zijn tussen surround sound headsets. :lol:|:-:F: Lees aub eerst wat de mensen te vertellen hebben en reageer daarna op berichten zonder jezelf tegen te spreken.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  20. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Brutal: Ik denk dat dit ook vooral te maken heeft met wat jezelf belangrijk vind. Ikzelf spel nog altijd met een TB X1 terwijl ik ook een Astro A40 heb liggen thuis. De enige reden dat ik kies voor de TB is dat die bedraad is en de draden me niet irriteren. (goed weggewerkt) De A40 is draadloos maar kwalitatief beter. Alleen irriteer ik me aan het feit dat de batterij dan leeg gaat en ik hem moet vervangen. Waar ik midden in een game dus HELEMAAL geen zin in heb. (zelfde verhaal met draadloze controllers) Het verschil in kwaliteit is in mijn ogen niet groot genoeg om voor de A40 te kiezen als ik ga gamen.

    Ipv reageren op andere mensen alsof ze compleet idioot zijn met behulp van smilies. Kan je ook gewoon de mening van iemand anders accepteren.

    Just my 2 cents
     

Deel Deze Pagina