1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net een paar potjes Team DM gedaan maareh...zoals ze zeggen 'got my ass handed to me' gewoon niet leuk meer. Speelde samen met een vriend en we werden allebei gewoon eng ge-owned, na een tijdje maar gestopt. Spel is gvd nog niet eens officieel uit en nu al spelers die gestoord goed zijn. Zijn wellicht gewoon doorgewinterde Gears 1 & 2 spelers, iets wat wij gewoon niet zijn....kan haast niet anders.

    Valt me op dat je trouwens wel krankzinnig snel down raakt, veel sneller dan in de beta, je hebt echt maar een paar schoten nodig met de lancer en je bent down. Is erg wennen heb ik ondervonden. Morgen maar weer eens proberen.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar Gears competitief online is IMO sowieso heel moeilijk. Daarom speel ik voornamelijk Horde (en straks Beast mode) online. Ik ben dan ook overall niet echt goed in shooters, maar in Gears is het vaak hopeloos...
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt, de instapdrempel is verschrikkelijk hoog. Vandaar die Sawed Off Shotty nu
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ik heb weinig problemen. M'n kd is > 3 en win/loss > 8. Maarja, ik heb Gears 1 letterlijk kapotgespeeld. Tot de disk read errors aan toe :p
     
  5. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb Gears 3 maandag helaas pas. Mensen die zin hebben binnenkort de 4 player coop te spelen? Voeg me maar toe: WhistlerPD
     
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat mensen voornamelijk moeite hebben met het oppikken van Gears omdat de game niet zo erg leunt op het shooter element als andere shooters. Klinkt misschien vreemd, maar bij Gears vind ik de beweeglijkheid en inzicht van een speler veel belangrijker dan hoe goed hij kan mikken. Vooral in situaties waarin je outnumbered bent. Dit zijn vaardigheden die je alleen maar krijgt door veel te spelen, waardoor je situaties leert herkennen en uiteindelijk leert hoe je erop moet reageren. Er gaat wel wat tijd in zitten, maar het is oh zo satisfying als je uiteindelijk een beetje goed wordt.
     
  7. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo de 1e 110 GS van de MP zijn al binnen!
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De eerste 3 chapters van de singleplayer gedaan. Ik was eigenlijk van plan om morgen te beginnen, maar ik dacht, meh, ff een beginnetje maken. Ik werd er gewoon ingezogen en heb de hele avond zitten games. :D

    Erg goede campaign tot nu toe! :D Alles zit er in: Actie (heel veel actie), humor, drama en heel veel leuke nieuwe dingen. Morgen maar ff met een vriend ff Hordes doen, waar ik echt heel erg benieuwd naar ben. :) Ik was even vergeten hoe vet Gears was!
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt nog veeel vetter. Ik ben nu ergens halverwege act 5 denk ik en het is erg vet gedaan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goed om te zien dat meer mensen er last van hebben, dat ze het online moelijk vinden, ben ik tenminste niet de enige :). Ik zal gewoon flink oefenen, dat sowieso. En volgende week wanneer zo'n beetje al mijn vrienden de game ook hebben, tja..dan kunnen we gewoon potjes tegen elkaar doen en dan heb ik niks te schaften met wildvreemden.

    Tijdens Horde viel me ook op dat het makkelijker is geworden, een Boomer had ik met een Lancer in no time dood...in Gears 2 moest je die Boomer helemaal de tyfus inschieten voordat ie stierf. Zelfde idee dus dat je online ook heel snel down gaat en vice versa. Mijn broer zei dat ie de campaign op normal ook te makkelijk vond, het voelde aan alsof hij erdoorheen vloog, dus ik denk dat we de co-op maar op hard gaan gooien.

    Wat is trouwens die co-op die er staat op main menu? Er staat coming soon bij...DLC?
     
  11. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    1e Chapter done!
    Waar je dat grote zee monster dood
    En Wat speelt het weer HEERLIJK!! Weg. Serieus, Goed gedaan Epic!
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm al uitgespeeld joh :eek:
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Verbaast me niks, ik zie op Trueachievements dat er al een aantal zijn die over Level 50 zijn, dan neem ik toch aan dat het levelen niet eens zo heel moeilijk is?. :+
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Levelen gaat in het begin sneller dan bij de beta, maar daarna gaat het steeds langzamer.
     
  15. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Alles wat hier geschreven is over de game vroeg spelen en Veteran Gear unlocks die dan niet zouden werken is BULLSHIT.

    Ik heb gisteren de Limited Ed. gehaald en gestart en alles VG awards werden geunlocked, GoW 3 beta unlocks ook. Andere Gow 1 en Gow 2 unlocks ook.

    Je ziet op de calendar in het menu het volgende, gefeliciteerd, je hebt de game voor de release, veel plezier er mee, de servers komen langzaam online.
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een TU gehad en kan nu niet meer online spelen :lol:
    krijg nu de heletijd Connection Lost. Nu maar hopen dat het geen ban is.
    lol
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je krijgt geen ban als je een legale game voor de release datum speelt.
    Is nooit gebeurd, en zal nooit gebeuren ook.
     
  18. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg ook de TU, daarna nog 2 gold weapon unlocks die ik nog niet had, alleen savegame was daarna corrupt, ow well, eerste stukje overnieuw.
     
  19. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG :emo: Gisteren gespeeld tot 3:15 uur. Vandaag speciaal onze wekkers gezet om verder te spelen. IK had het vannacht wel gewild, maar sommige waren moe :emo:

    Dus nu even douchen, ontbijten, hond uit laten en gaan \o/
     
  20. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hardcore begonnen ook?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina