[XOne] Nakijken wanneer account laatst online geweest is.

Discussie in 'Games' gestart door Mcnabby, 18 sep 2011.

1. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen,

Wij hebben een zoontje van 11 jaar die maar al te graag xbox live speelt.
    Omdat we dit een beetje in goede banen willen leiden en wat controle willen op houden hadden wij graag geweten of men ergens kan nakijken wanneer zijn account laatst ingelogd geweest is.
    Bv. aan de hand van een ip-adres lijst ofzo of evt. ergens bij de instellingen van de xbox.

Het is namelijk zo dat ons zoontje in het weekend 3u/dag mag spelen en tijdens de week 1u per dag.

Nu staat ons zoontje soms al om 7u of vroeger op om op de xbox te spelen en hebben wij bijgevolg geen controle over hoe lang hij al op de xbox zit wat soms wel ééns tot discussies kan leiden.

Weten jullie dus waar men ergens kan nakijken om wat uur zijn account ingelogd geweest is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Groetjes

Mcnabby

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://raptr.com/ i.c.m. xbox.com zal hiervoor, naast vertrouwen, denk ik wel de beste oplossing zijn. Raptr houdt bij hoeveel uren een spel gespeeld is.

3. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik daar een account aanmaken met het email adres gelinkt aan zijn xbox account of mag ik daar ook gewoon een account aanmaken met mijn email adres en kan ik dan alsnog kijken wanneer er ingelogd geweest is met zijn account?

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon zorgen dat je tegelijk met je kind op staat, is ook leuker voor het kind. Als er geen ouder is die hem smorgens begeleid is het logisch dat hij achter de computer duikt. Hij heeft namelijk voor de rest niks te doen op dat tijdstip.
    Duidelijk is dat het eigen genot, het uitslapen in dit geval voor het kind gaat. Kijk eerst naar wat je zelf kan veranderen.

5. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je dan verkeerd vrees ik. Zelf staan we altijd op om 8u.
    Het is gewoon zo dat het zoontje als hij weet dat hij xbox kan spelen extra vroeg opstaat om zo lang mogelijk te kunnen gamen.
    Als hij geen xbox mag spelen slaapt hij ook gewoon uit ;)

Wij gaan ons zoontje niet verplichten om in zijn bed te blijven liggen en we zijn zo vrij om hem ook op de xbox te laten spelen als hij dan op staat, maar we zouden er wel wat toezicht op willen houden ;)

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien kan je hier wat mee
    http://support.xbox.com/nl-nl/xbox-live/how-to/parental-control
    Family timer.

7. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina