Ik ook (dacht ik van mezelf). Ik was PC gamen spuugzat. Kocht een DC, kocht een PS2, maar wat was het. Geen lekkere fps. Ik miste nog de PC dus eigenlijk had ik niets. Toen kwam Halo ... AL mijn wensen vervuld! FPS op console, state-of-the-art.
Dit heb ik 10 jaar volgehouden zonder enig gevoel van iets te missen (vaag had ik ArmA wel willen spelen)
En NU is daaar BF3 met 64p MP. En NU (pas nu) na 10 jaar begin ik te twijfelen. En die twijfel komt ergens vandaan, nl, dan de consoles het niet meer gaan redden.
Ook ik moet vooruit kijken. Zou er in 2012 een nieuwe Xbox komen zou ik echt wel wachten. Maar is er een nieuwe Xbox in aantcoht? NEE! Op een gegeven moment spring je over op een ander schip.
BF3 is *DE* game die me aan het twijfelen brengt. Dat MS voor mij al bijna te laat is is al een slecht teken. Eigenlijk zou ik niet moeten hoeven te twijfelen. Dat is dus de 'schuld' van MS!
Misschien twijfel jij nog niet. Maar ga JIJ wachten tot 2015? En wat ga je doen als jij wel lekker blijft Xbox'en maar je vrienden overstappen (en dan wellicht de meest fab verhalen gaan vertellen hoe goed pc gamen wel niet is). Ik zeg je, iedere hard-core FPS gamer gaat twijfelen als nieuwe consoles uitblijven
Of ik iets door elkaar haal doet niet terzake. Ik kijk hoe ikzelf denk, en ik OVERWEEG om over te stappen op PC gamen, dus ja ... MS doet zijn ding, ik doe mijn ding
Klik om te vergroten...