[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Waarom zou het mijn onkunde zijn als de programmeurs het nut van de doorsteekpass in deze versie een beetje verneukt hebben, waardoor ik hem op manual moet zetten en de hele doorsteekpass-knop dan dus feitelijk overbodig wordt omdat ik die passes dan ook met de normale passknop in de diepte kan geven...!?

... en arme jongen, werd je onzeker van mijn minieme kritiekje op de game!? Ach gossie....

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht tot nog even de reviews af, heb de demo gechecked en eerlijk gezegd heb ik meer minpuntjes dan verbeterpunten gezien t.o.v van de vorige fifa's... Komt ook door die impact engine, die is zo bugged als wat, en die nieuwe speelstijl, dat werkt nog niet echt lekker. Hoewel dat ook een deel gewenning zal zijn..

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha je gelooft werkelijk dat het aan de programmeurs ligt he? Hoeveel steekballennzie je per wedstrijd nog tegenwoordig a la fifa 11?? met geluk 3??

ik heb het niet over mezelf want ik haal fifa12 zeker, maar veel mensen twijfelen nog en lezen dan mee, niet wetende dat jij poep uitblaat.

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om de demo van Fifa 12 te downloaden heb je toch een xbox live gold account nodig?

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jup, volgende week niet meer dacht ik.

6. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk, dan ben je de nummer 1 van de wereldranglijst en nog ben je geen 5 sterren team in Fifa 12. Dit vind ik echt slecht.

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb al uitgelegd wat precies het probleem is. Ik heb het niet over zozeer over de doorsteekpasses in krappe ruimtes door het midden. Dat snap ik dat die mis kunnen gaan.

Maar wanneer je op bepaalde momenten in de situatie zit dat er een gigantische open ruimte ligt waar je die bal in wilt spoelen voor een andere speler die normaal gesproken veel sneller is dan zijn verdediger, dus je wilt die bal echt DIEP voor hem spelen, dan gebeurt het te vaak dat die bal toch veels te dicht nog op die speler gespeeld wordt waardoor je geen gebruik kunt maken van die ruimte en de tijd om weg te komen, waardoor de verdediger er weer bij zit.

Dat is gewoon totaal idioot.

Dat jij dat niet begrijpt dat is dan verder voor jouw rekening.

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik herhaal, om dat te voorkomen moet je hem op manual zetten. Maar jij had het te druk met popi jopi doen.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Moeten ze die verdedeging dan beter maken dan dat ze zijn?

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    ...en ik herhaal, dat wanneer dat dus nodig is om een fatsoenlijke dieptebal te geven, dat daarmee de dieptepass-knop meteen overbodig gemaakt is door de programmeurs...

..... nog even afgezien van het feit dat het in FIFA10 WC en FIFA11 wel gewoon klopte.

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed schatje:): Dit is tenslotte maar 50% build.

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
  13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo kreeg ik 2 uur geleden een penalty....
    Mijn speler stond op, liep tegen een speler op van de tegenpartij in het 16 meter gebied -> penalty?

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vd wiel 78 Heitinga 76 (?) dacht ik. Die mogen van mij idd wel ietjes hoger ja.

15. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo geprobeerd (zoals elk jaar sinds Fifa 2008 ofzo), en nog steeds de gatenkaas van je eigen verdediging en de bijna onklopbare verdediging van de tegenstander :mad:

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ongelofelijk, dan ben je de nummer 1 van de wereldranglijst en toch ben je het enige land in de Top 10 dat nog geen WK Gewonnen heeft. Dit vind ik echt slecht.

Kortom: Die Wereldranglijst is nietszeggende Bullshit

17. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die sterren en wereldranglijst maken bijna niets uit;)
    Alleen de grote verschillen in sterren boeien, niet een half sterretje :D

18. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is die wereldranglijst niet heeft veel zeggend maar wat jij zegt is ook bullshit. Nederland is finalist geworden bij het meest recente WK en heeft een enorm goede reeks sindsdien. Wat maakt het in godsnaam uit of je dan daadwerkelijk ooit een WK hebt gewonnen. Het feit dat een land waarvoor je uitkomt 30 jaar geleden een toernooi wint waar je helemaal niets te maken mee hebt speelt niet mee.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van der Wiel mág echt niet hoger dan 78 krijgen hoor, als je ziet hoe die zoutzak speelt.

En Heitinga minimaal 80, beest bij Everton

20. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vd Wiel was idd weer dramatisch vandaag....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina