Die autos respawnen ook gwoon op verschillende plekken, dus dat is geen reden om overnieuw te beginnen. En de auto's rijden prima vind ik...
Ik moet zeggen dat het rijden opvallend goed gedaan is. In het begin moest ik nog voorzichtig zijn. Maar na een tijdje ga je bruut gassen met die krengen. In act 3 is het al helemaal fantastisch.
Misschien al met die twee update van vandaag ofzo? Ik had daar over gelezen. Misschien kan iemand dat nog even testen, als die twee update er al is.
Let op uitleg hieronder Spoiler Via welke trap ga je? Want als je naar de verste benzinepomp rijdt heb je wel 4 pakken en een dikke kassa! Tevens heb je daar ook een auto. Als je op de stroomdraden let is die makkelijk uit te zetten, gebruik de stroom om de zombies te lokken; rij ook over ze heen! In act 1 zijn er 5 plekken me auto's: - lifeguard station / kleur rood - lighttower / kleur blauw - benzinepomp in de garage tussen deze 2 punten / kleur rood - ingang naar het strand bij een houten muur (let op je kaart) / kleur groen - benzinepomp ver / kleur paars Ergens staat er altijd eentje, mocht het vastlopen herstarten van je spe dus niet checkpoint en dan kan je al rennend naar de dichtstbijzijnde! - Geld is een kwestie van veel looten en met name de tassen die je onderweg tegen komt en kassa's in winkels, benzine pompen etc. Wapens is een kwestie van niet alleen de main quest volgen vandaar dat ik ook al aan gaf side missies, zo krijg je bij een side missie een pistool en geld. Update je skills ook goed. Ik ben net met Act 2 begonnen en al lvl 21. Dit blijf ik zo volhouden om in het begin al sterke wapens te mogen behandelen. Tip: Probeer geduld te hebben in Act 1, ja het kost geld als je dood gaat. Hoe meer je bij je hebt hoe meer het kost. Pas dus je skills aan om zo min mogelijk dood te kunnen gaan;!
hmmz heb mn 1e skill in healing gezet? is dat ook een beetje handig? en kan je attacks van zombies ook blocken??
Ik heb nu een brute gun, machinegun, alleen de gewone bullets zijn daar neit voor blijkbaar. Kan ik ergens bullets anders dan voor normal guns kopen ? (act 2 city)
Ja dat is dus al goed eerst op de been kunnen blijven dan wat sterker vechten .... dat is exact wat ik bedoelde met geduld .... je hebt er goed aan gedaan. Blokken kan niet echt, wat je wel kan doen is wapens met een reach zoeken odat ze niet te dichtbij je kunnen komen. Ik heb de "ripper mod" en ik kon hem maken en hij is echt bruut dus heb je die gebruik hem met create .... wees niet bang voor je centje's die moeten toch op ander betaal je bij het doodgaan mega (mij record is iets van 1500 dollar). Nog een tip: kassa's bevatten veel geld er is ook een skill om meer lootgeld te krijgen! Trouwens kom ik er net achter dat je bij je skilss niet alle 3 delen hoef vol te hebben, één van elk is genoeg om naar de volgende regel te mogen!
Zoals ik al eerder hier had gemeld is er maar 1 uitgekomen, Insidegamer zei dat er een 2e patch is uitgebracht maar hadden een bron van Twitter van 14 September(wanneer de 1e patch is uitgebracht) het had ook exact dezelfde details als de 1e patch.
ik heb net helmeaal bij het begin een sidequest gekregen vind de vrienden van een of andere gozer maar hoe kom ik er nu achter waar ik die vind/moet zoeken? ik kan wel zeggen active quest maar dan krijg ik geen directies
Ik ga morgen gewoon een mail sturen, dit kan echt niet. Eerst zeggen ze dat je 2-3 day FREE international shipping krijgt, moet je vervolgens een hele week wachten... Ik heb hem nog steeds niet, btw.
Dit kun je beter beperken tot 'Het Online Gamestore Topic [Deel 3]'-thread, hier steeds vermelden dat de game nog niet binnen is heeft weinig nut @ casper018: Je hebt in het menu je quest geactiveerd? Dan zou als het goed is zichtbaar moeten zijn op je kaart.
Ik dacht: ik geef het nog even door, want ik heb al een paar keer gepost dat ik op een bepaalde dag de game zou hebben... Niet dus... -.-
jep maar komt alsnog niks.... en had nog een klein vraagje.. is het beter om je skills in wapens zoals messen te zetten of in die andere zoals knuppels/wat is beter voor later??
Dat is de zijmissie Lost zeker. No worries, die kan je wat later voltooien. In mijn ervaring tot nu toe. (ben overigens nog niet super ver en maar lvl 11 ofzo) maakt het niet super veel uit. Tenzij je een personage heb die goed is in een bepaald wapen, dan heeft het natuurlijk zin om daar je punten in te stoppen. Ik speel zelf met Purna en ik heb tot nu toe nog helemaal geen één punt uitgegeven aan een wapen ding (op kick = +% rage dan na) Ik upgrade zo nu en dan een wapen.