[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    uitgaan van beelden dat de regen door de daken komt.... dat word allemaal wel opgepoets voor dat het 11-11-11 is maak ik me geen zorgen over:emo:
     
  2. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij kan je bugs er ook zelf uit halen toch?
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar waarvoor speel je nou een game? Voor dingen die je kan doen, de actie en gameplay? Of voor de boompjes en het uitzicht?
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het zo vreemd dat jij allemaal al loopt te miepen over een kleinere wereld en eentonigheid van Skyrim. In Oblivion, hoe geniaal ik die game ook vindt, loop je steeds door bijna identieke grotten en is er bar weinig variatie in de wildernis/bossen/bergen te vinden.
    Hoewel ik daar, net als jou, weinig problemen mee heb gehad, vind ik het toch raar dat jij nog altijd maar een lage dunk van dit spel hebt. Domper dit, domper dat.
    Wacht nou maar gewoon tot 11-11, want ik kan me niet voorstellen dat dit spel gaat falen.

    Of ben jij die rare dude die 50 minuten loopt te ijlen over stenen e.d. in het pas vrijgegeven filmpje? ;)
     
  5. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Just wait till 11-11-'11
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, die stenen man =( nee grapje :+

    Maar serieus, ik verheug me ook heel erg op deze game, maar er zijn soms wat signalen die de feestvreugde wat doorbreken voor mij wat betreft deze game en iedereen is altijd onverminderd positief hier over deze game, maar ik vind een kritische noot soms wel op zijn plaats, juist OMDAT we de game nog niet gespeeld hebben, pas dan weten we idd hoe het spel echt is en kunnen we echt oordelen. Ik probeer alleen wat tegenwicht te geven. Als die game straks vol content zit en de kleinere afmetingen niet storend zijn ben ik daar ook heel erg blij mee natuurlijk, en dat kunnen we pas met het spelen echt beoordelen, maar dat eerst belooft wordt dat de gamewereld even groot is en dan ineens toch weer kleiner blijkt te zijn vind ik toch een tegenvaller, maar hopelijk gaat de game dat straks wegnemen.

    En minder steden vind ik ook een tegenvaller, natuurlijk, als er 15 steden zijn waar niks te doen is is het ook niet leuk, maar je kan toch ook minstens hetzelfde aantal steden en een even grote wereld hebben en er alsnog meer content instoppen? Dat is voor mij pas echt een vooruitgang, een vervolg, dat mis ik nu een beetje, met Skyrim ga je er op vooruit, maar ook weer niet. Wat betreft de caves heb je gelijk, ik heb ze nog niet gezien in Skyrim, maar die kunnen veel gevarieerder dan ze in Oblivion waren en zo te horen zijn ze dat ook, dus top! Maar is dat landschap van Skyrim dan echt zo gevarieerd en inspirerend? Veel sneeuw, kale stukken en rotsen en onbegaanbare delen die van de speelwereld worden weggesnoept door bergen etc. Nogmaals, de game valt hopelijk mee en ik heb zeker wel vertrouwen in deze game, maar ik vind tot nu toe niet alle nieuws wat over deze game naarbuiten komt holladiee.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    We zullen er toch wel meer dan 300+uur doorbrengen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hij of iemand zoals hij doet het ook zingend, maar weet niet of er al een dergelijke versie uit is. Je moet die dub van Assassins Creed eens opzoeken, of beter, World of Warcraft - Cataclysm, dan ga je helemaal op je plaat van het lachen.

    Deze is ook meesterlijk. :lol:
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je een link van assasins creed en cataclysm?
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion had 3 punten waardoor ik deze minder goed vond dan Morrowind. Op alle andere punten was Oblivion sterker dan Morrowind. Ten eerste het gebrek aan variatie. In Morrowind hadden we moerassen, bossen, woestijnen, bergen en ijs. alles, heerlijke variatie met ook in elk gebied andere architectuur en andere levensstijlen.

    Ten tweede het level/item systeem. In Morrowind durfde je de eerste levels niet echt van de gebaande paden, doodeng en meestal dodelijk. In Oblivion rende je vanaf level 1 gewoon probleemloos door de hele wereld heen. Zonde! Juist die opbouw is mooi, dat je voelt dat je machtiger wordt in de wereld. Op level 6 een left daedric pauldron bemachtigen, wat voelde jij je baas. In Oblivion niet mogelijk, het komt vanzelf. In Morrowind kwam het niet vanzelf, het vereiste ontdekkingsreizen en moeite.

    Ten derde... fast travel. Het reizen was juist ook de kracht van Morrowind, daardoor ontdekte je dingen, leerde je de wereld kennen, en kwam je op de mooiste plekjes. En natuurlijk ben je niet verplicht fast travel te gebruiken, maar mogelijkheid is er en die gebruik je op gegeven moment gewoon. Lekker schrappen en terug naar het ontdekken van de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  11. Seh

    Seh Guest

    Dat laatste punt is onzin. Je kan nu zelf kiezen wat je wilt, dat je daar niet mee om kunt gaan is jouw probleem. ;)
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    In Oblivion kon je dat toch ook al kiezen? Ik denk dat hij bedoelt dat je in Morrowind gedwongen werd om zelf te reizen en uiteindelijk waardeer je dat des te meer omdat je meer ontdekt en ziet, maar in Oblivion wordt je na een tijdje lui en ga je fast travel gebruiken.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Dat zeg ik, gamma.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je niet wil fast travelen, dan doe je dat toch gewoon niet? Inderdaad, dat laatste puntje ben ik het niet mee eens, maar die andere daar zit zeker wat in. Het is gewoon anders geworden sinds Oblivion, maar wel toegankelijker.
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop dat de muziek ook goed is... Hou er van om een soort van lotr muziek of Celtic muziek , soort Celtic myst idee. Gewoon rust gevende muziek .
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Bethesda kennende zal het wat de muziek betreft helemaal goed komen :thumbs: Morrowind en Oblivion hebben prachtige muziek!
     
  17. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Alleen klopt de overgang niet altijd, zo hoor je t ene nummer en zo weer de ander. Snap het wel hoor en stoor me er ook niet aan.

    In een stadje rustige muziek, maar zodra je t bos in gaat veranderd de muziek. En dan ineens een vijand op je pad weer andere muziek.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Gewoon die nieuwste gameplay video checken, hoor je echt werkelijke schitterende muziek.
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    De muziek is idd werkelijk prachtig. Loopt nog steeds kippenvel over m'n lijf van de trailer. En nurie ook bijna elke dag wel een x t deuntje van oblivion als SKYRIM . Krijg t er niet uit ook.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik vind de muziek in Riverwood vooral schitterend en zodra ie dan de sneeuwbergen intrekt...maar vooral nadat ie de dragon priest heeft verslagen en hij die spell gebruikt om te zien wat je 'pad' is voor de quest. Fucking nice.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina