[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RamO

    RamO Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, vandaag ging echt langzaam inderdaad, omdat we ook alleen maar gefocessed zijn op een ding.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En als je hem eenmaal hebt is het zo gewoon en vraag je je af waarom je zoveel extra hebt betaald om hem zo snel mogelijk te hebben en na zo lang wachten best wel wat langer had kunnen wachten. :p
    Maarja, mens eigen he, als ie bijna uit is moet je hem per se zo snel mogelijk hebben.
     
  3. RamO

    RamO Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de meeste games wel ja, maar bij gears zal dat wel even duren omdat er gewoon zoveel vernieuwing is.
     
  4. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag van half 10 tot 23:00 uur gespeeld :emo: Mijn ogen zijn nu best wel moe :lol: en vannacht maar 4.5 uur geslapen :+

    Zin in morgen :thumbs:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik en mijn broer en goeie vriend met mij ergeren ons kapot aan de veranderingen in de MP mode. En dan vooral twee dingetjes....het verneukt het tot nu toe flink voor ons.

    1- Je gaat belachelijk snel down, je kunt gvd niet eens normaal wegduiken voor kogels en je bent al down,...dit kon altijd in Gears 2 en werkte perfect, why?!!!

    2- Zodra je down bent hoef je maar één keer geraakt te worden met de Lancer en je bent dood. Correct me if i'm wrong..maar je kon niet eens kills maken met de Lancer in de voorgaande delen toch?

    Zo vaak dat ik ook cover nam en ik werd gewoon in no time down geschoten door iemand die mij net tussen die cover uit zag steken...zoals altijd met Gears. In Gears 2 was dit geen ramp, dan zocht je gauw ergens anders cover of wat dan ook..hier is dat funest want je bent gelijk fucking down...waardeloos.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat betekent dat de vijand ook snel down is. ;) Het is heus wel gebalanceerd hoor..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat weet ik, maar ik vind het zwaar kut en onnodig. Zo erg was het in de beta nog niet en persoonlijk vind ik het echt shit dat ze het zo drastisch veranderd hebben. Je ziet het terug in de campaign en Horde mode ook. Ik had in Horde mode een Boomer echt met een paar Lancer schoten dood, in Gears 2 Horde mode had je zo'n beetje een heel magazijn nodig of meer.

    Misschien is het puur gewenning maar het is een klote verandering en heel erg onnodig als je het mij vraagt...killen met de lancer had er ook nooit in gemoeten.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Juist wel, haatte het altijd dat de Lancer zo slap was. Altijd maar die bout shotgun..
     
  9. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    2 ligt natuurlijk aan de gamemode die je speelt.
     
  10. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige probleem dat ik echt heb is die autisten shotgun.. wat epic dacht met die shotgun.. geen idee.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok...maar doe dan op zijn minst 5 a 10 schoten van de lancer, maar niet gelijk na één schot al...dood. Come on...zo krijgen lame spelers echt teveel voordeel.

    Team Deathmatch deden we voornamelijk...alleen maar tot nu toe eigenlijk.

    Je bedoelt de sawed off?
     
  12. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een shotgun die campen aanmoedigd, en waardoor je skill zo hard elimineert en gewoon op randomness gokt. games tegenwoordig worden echt van die casual shit games en ik had gehoopt dat dit niet het geval was met gears.. maar helaas, ook epic is voor de $$ gegaan en niet de kwaliteit van de multiplayer. of we ooit nog een goede competatieve game zien.. geen idee.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    i kkan nog niet echt oordelen, maar de lancer.. weet je zeker dat je niet met de hammerburst geschoten wordt, want dat wapen is beest
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nope geen Hammerburst. Ik lees het op meerdere fora nu ook...de game voelt makkelijker aan. Qua campaign difficulty is normal gewoon een walk in the park, hard in Gears 3 is normal in Gears 2. Het voorbeeld wat ik over die boomer gaf in de Horde 2.0 mode, je hoort die beesten echt niet zo snel neer te kunnen halen en toch gebeurde het. Horde voelde ook gewoon echt duidelijk makkelijker aan dan Gears 2.

    Horde speelden we vaak op normal in Gears 2 en dat was gewoon nice, niet te pittig maar zeeeeeker niet te makkelijk ook, in Gears 3 duidelijk makkelijker. Hetzelfde systeem zie je in Versus terug helaas.
     
  15. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hammerburst sucked wel hard, lancer is beter.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Imo is de Hammerburst de sterkste assault rifle die er is. Je moet hem masteren.

    In vergelijking met de beta is die Lancer toch niet veranderd? Lancer heeft als voordeel die stopping power he die zo klote is, leer wallbouncen. Dat is de counter tegen de Lancer
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  17. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    sniper is wel flink minder geworden, active reloads downen niet meer en je hebt recoil als je beweegt.. dus ja.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is al sinds Gears 2. Sniper is perfect man, active downs xD.. Dat was echt dom. Recoil als je beweegt is toch ook goed, anders is het te makkelijk. Dat vind ik
    het mooie aan Gears, elk wapen is te masteren.

    GVD ik wil ook spelen...!
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Omdat ze de multiplayer eindelijk goed voor elkaar hebben, is het makkelijker om mensen te raken. Eerst had je al snel last van een matige verbinding en slechte hit detection, maar nu niet meer. De assault rifles hebben een grotere rol in deze game en dat is juist goed, als je het mij vraagt.

    2. Dat kon wel, maar niet met execution rules. Alleen bij execution moet je naar iemand toe lopen om hem te kunnen killen. Volgens mij hebben ze de lancer niet eens zoveel sterker gemaakt. Het is puur dat de multiplayer eindelijk goed werkt.

    In de vorige delen kon je vaak niet eens meer iemand raken als hij achter een muurtje zat, terwijl je hem nog perfect kon zien. Dan gingen de kogels er gewoon doorheen, zonder ook maar iets te doen. Dat is nu niet meer zo denk ik.

    Ik zou vooral erop letten waar je cover neemt. Dus niet op plekken waar je makkelijk geflankt wordt.


    De lancer heeft nu 1.5x headshot damage. Verder is hij hetzelfde. De hammerburst is wat zwakker ten opzichte van de beta. De active reload damage is omlaag geschroeft. Er zitten wat weinig kogels in de hammerburst als je het mij vraagt. Je kan er 2 mensen mee downen, of 1 mee killen, als je behoorlijk accuraat bent. De lancer wordt nu meer gebruikt. De wapens kloppen nu wel allemaal kwa range.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De host kon het wel.. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina