1. Omdat ze de multiplayer eindelijk goed voor elkaar hebben, is het makkelijker om mensen te raken. Eerst had je al snel last van een matige verbinding en slechte hit detection, maar nu niet meer. De assault rifles hebben een grotere rol in deze game en dat is juist goed, als je het mij vraagt.
2. Dat kon wel, maar niet met execution rules. Alleen bij execution moet je naar iemand toe lopen om hem te kunnen killen. Volgens mij hebben ze de lancer niet eens zoveel sterker gemaakt. Het is puur dat de multiplayer eindelijk goed werkt.
In de vorige delen kon je vaak niet eens meer iemand raken als hij achter een muurtje zat, terwijl je hem nog perfect kon zien. Dan gingen de kogels er gewoon doorheen, zonder ook maar iets te doen. Dat is nu niet meer zo denk ik.
Ik zou vooral erop letten waar je cover neemt. Dus niet op plekken waar je makkelijk geflankt wordt.
De lancer heeft nu 1.5x headshot damage. Verder is hij hetzelfde. De hammerburst is wat zwakker ten opzichte van de beta. De active reload damage is omlaag geschroeft. Er zitten wat weinig kogels in de hammerburst als je het mij vraagt. Je kan er 2 mensen mee downen, of 1 mee killen, als je behoorlijk accuraat bent. De lancer wordt nu meer gebruikt. De wapens kloppen nu wel allemaal kwa range.
Laatst bewerkt: 19 sep 2011