[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het probleem niet. Zoals ik al zei: die speler staat precies waar ik wil. Echter, als ik kort op A druk, vliegt die bal al gelijk de 16 in.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even duidelijk maken wat ik bedoel: Er zijn twee functies voor de rechter stick.
    1. De off the ball controll, waarbij je wijst naar een speler met de rechter stick en dan op de rechter stick klikt.

    2. Bij vrije trappen, corners en ingooien: Daar wijs je alleen maar met de rechter stick naar de gewenste speler ( zonder te klikken ) en dan druk je op A ( of bij corners op de hoge pass-knop).

    Ik heb het over mogelijkheid 2. Jij ook?
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    han, wat is er nieuw aan het verdedigen? las iets over gebruik van schouderbutton?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Had je me al eerder gevraagd en toen heb ik je antwoord gegeven, maar blijkbaar heb je dat gemist.
    Kijk HIER in de tweede post, daar staat alles duidelijk.
     
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik lees dat jullie het schieten zo makkelijk vinden? Ik vind het juist verrekt moeilijk ik richt net zo als in PES 2011 maar toch schiet ik vaak recht op de keeper af. Heeft iemand handige tips?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps. Nee. :+
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe voeren jullie de tricks die jullie aan je trickstick voegen uit? Ik heb de schwalbe ('duiken') op elke richting van m'n (RS) gezet, maar hij doet het nooit. Ook niet samen met (RB): speciale besturing?

    Iemand? :)
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Met (LB) en dan de kant op bewegen met de rechter stick.( Bijvoorbeeld RB + RS naar links)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dus (LB) (= 'speciale besturing') + (RS) naar rechts bijvoorbeeld. Want dat lukte steeds niet : o
     
  10. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja zo doe ik de trukjes. Verder heb ik geen knopjes aangepast misschien is dat het? Maar normaal gesproken moet je (LB) + (RS) en dan een kant op. Wel (LB) ingedrukt houden natuurlijk.
     
  11. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je hetzelfde als mij denkt, dat wil niet zeggen dat ik te subjectief naar het spel kijk. Al had ik die mening wel al eerder dan jij, aangezien bij mij de running-bug niet heel vaak voorkwam!
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    welke engelse teams zitten er in PES (officieel dus) kon nl nergens een lijstje vinden
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dubbelpost
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Manchester United en Tottenham Hotspur ;)
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik gaaf vind is dat als je een schijnschot of voorzet doet de CPU er daadwerkelijk intrapt. Loop ik bijvoorbeeld over de flank met Robben en doe ik X+A dat je de CPU zijn voet ziet uitsteken en je er eenvoudig langskan. Zeer realistisch. Ook het uitkappen van de keeper ziet er mooi uit :D
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het niet hebben van die bug is dan ook een wezenlijk verschil. Die keepers zijn ruk, maar nu kan ik tenminste goed meelopen en dus ook verdedigen. Zodoende heeft de CPU minder kans om op doel te schieten.

    BTW, wat ergelijk is aan de demo (behalve de reeds bekende punten), is dat je profielgegevens niet worden opgeslagen. Ik moet elke keer als ik de demo start weer de cursor settings, assistentie en controls wijzigen.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt bizar dat ik de ren bug nog nooit tegen ben gekomen na 10+ potjes.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zolang het in de uiteindelijke game maar niet zo is. Het is een demo, bij de vorige demo onthield hij de instellingen niet eens tijdens dezelfde speelsessie. Moest je het na iedere wedstrijd weer instellen.

    Gisteren weer een paar potjes gedaan, blijf het moeilijk vinden. Ik speel ook heel weinig, dus ik kom er niet echt in. Ik vind het wel heerlijk spelen, ik moet goed wennen. Het lijikt een goeie PES te gaan worden..... Ik heb overigens nog steeds geen runbug gezien (PS3 versie), zal er wel niet inzitten bij mij...
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zal wel met mijn Xbox te maken hebben. Ik heb een Pro nog. Weet niet of dat misschien nog verschil uitmaakt. Zal ongetwijfeld iets kleins zijn. Zoals ik al zei heb ik het op SD niet en op HD wel. Lijkt dus alsof ie het niet goed aankan. Overigens heb ik op SD ook af en toe last van tearing (of hoe dat ook heet).

    Wil toch nog een nieuwe console halen (of het nu een 360 of PS3 is). Eigenlijk moet ik m ff zien op beide consoles. Cyrax, zou jij hem ook eens willen downloaden op de 360? Eens kijken of jij daar ook last hebt van die bug en of er grafisch nog verschil is (kwa smoothness enzo)?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zal ff kijken, ik heb alleen geen gold meer geloof ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina