[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd begrijp je volkomen .

    Ik ben slapen nu;) afgelopen nacht(zaterdag op zondag) was t half 5 vanmorgen dat ik pas naar bed ging, bad Company 2 online gedaan:p morgen om 06:00 bed uit. Trusten.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had deze video zelf nog nooit gezien, wel erg cool om al die art-concepten te zien, eentje ervan lijkt een soort vrouwelijke vampier? Op 2:34 kun je die zien..echt heel nice die, hopelijk zit dat erin, het gebied wat ze daarvoor tonen ziet er ook gruwelijk uit, spooky ook!

    [yt]u38U0bNEXEo[/yt]


    En gloednieuwe scans hier, waar ik eerder uitleg over had gepost.


    http://gamingeverything.com/?p=9399


    So much for 'giant mudcrab' ..uitleg klopte totaal niet.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, en daarom heb ik er ook een probleem mee. Omdat ik uiteindelijk uit luiheid niet van die knop kan afblijven, maar ook merk dat het mijn spelplezier verminderd. Voor mij zou het dus wel degelijk beter zijn als de knop er niet was. Desnoods als optie als je een game begint (fast travel on/off), daarna is dit niet meer aan te passen voor die savegame.
     
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik met oblivion ook gehad, steeds fast gravel naar de dichtbijzijne plek van waar ik zijn moet, veel stukken gemist hierdoor.

    Nu kost het geld in SKYRIM geloof ik, en als je er al bent geweest dat sommige questen je naar een gebied stuurt waar je nog niet bent geweest.
     
  5. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het systeem van Morrowind wel prima, een fast travel systeem tussen grote steden via Striders en de Mages Guild. Zo kun je toch versneld reizen over grote stukken, maar ben je er nooit meteen, moet je ook naar die fast travel punten toelopen en kost het inderdaad geld.

    Nadeel (of stiekem het mooie) van Morrowind was wel dat als je per ongeluk ruzie maakte met het mannetje van de strider, je er niet meer via kon reizen. Zo ramde ik bij het trainen het mannetje van de Balmora strider een vuurbal in zijn gezicht. Nooit meer via de strider weg te komen uit Balmora.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het mooie aan Skyrim is dat je nu, niet zoals in Oblivion, alle plaatsen moet ontdekken. Waar je in Oblivion direct naar de grote steden kon reizen, zal je ze nu zelf moeten ontdekken. Dan kom je vanzelf allerlei mooie dingen tegen.
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion bedoel je uiteraard? ;)

    Jammer dat die scans van de vorige pagina zo slecht zijn qua kwaliteit, hopelijk komen er wat betere :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik meende ook in een eerdere preview, circa 2 maanden geleden, te hebben gelezen dat er wel degelijk al fast travel mogelijkheden zijn bij de start van de game. Dus nadat je zeg maar de welbekende gevangenisscene hebt gehad.

    Ik kan me er in vergissen, maar ik weet haast wel zeker dat ik het een keer gelezen heb in een preview.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zou wel jammer zijn. Dat systeem van Fallout 3 vond ik juist perfect werken: Eerst ontdekken en dan kan je fast travellen. In Oblivion doe ik eigenlijk alleen maar aan fast travel tussen de steden.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ook, maar ik maakte een cirkeltje in Oblivon tussen de steden. Op die manier kon ik vanaf iets te Noorden van Kvatch zo richting de bergen lopen, ipv dat hele pas en heuvels rond Kvatch om te lopen. Gewoon zelf een bepaald richtingspunt gebruiken als extra Fast Travel mogelijkheid.

    Ik had echter ook geen problemen en moeite met het F3 systeem.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Als je het fasttravel systeem niet vet vind gebruik je het toch niet? 8)



    Of zijn jullie allemaal zwakkelingen? :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja. Als er thuis een zak chips ligt eet ik die ook altijd leeg, ook al wil ik het niet. :'-(
     
  13. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Fast-travel kost in Skyrim geld. Hoeveel fast-travel kost weet ik niet, maar daar komen we dan wel achter. Ik zal het zeker niet gaan gebruiken.

    :) 11-11-11:)
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin niet maar naderhand als je de gebieden kan dromen dan ga je toch wel fast travel gebruiken:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Als de inflatie net zo hoog is als in Oblivion wel ja :9
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    binnen gehad via twitter van @tesvskyrim





    Elder Scrolls V: Skyrim has unsurprisingly received an 'M' rating from the ESRB in North America, which signposts the Bethesda RPG's "blood and gore, intense violence, sexual themes and use of alcohol."

    Click to view larger image
    The listing - which is quite a good read, actually - explains:

    "This is a fantasy role-playing game in which players assume the role of Dovakin, a prophesied figure with the power to combat dragons in the fictional world of Skyrim.

    "As players traverse through mountainous open-world environments, they complete missions and quests that impact the eventual fate of their character. Players use swords, bows and arrows, axes, and magic attacks (e.g., fireballs, ice shards) to kill various enemies (e.g., wolves, dragons, human bandits and soldiers).

    "As players engage in melee-style combat, some sequences are highlighted by slow-motion effects, particularly for decapitations. Large blood-splatter effects also occur during combat, and some environments are stained with blood or body parts (e.g., heads impaled on spikes).



    "Some sequences allow players to injure/kill nonadversary characters, including prisoners chained to a wall; they scream in pain amid splashes of blood or fire.

    "As the game progresses, the dialogue and on-screen text contains references to sexual material (e.g., '. . . all the whores your heart, or any other organ, desires,' 'She . . . raped the men as cruelly as Bal had ravished her,' and 'Remember when you thought [he] was . . . intent on making you . . . into his personal sex slave?').

    "Alcohol such as wine, mead, and ale can be purchased and consumed by players' character throughout the game; and in one sequence, players can engage in a drinking contest with another character, which eventually results in slurred speech (e.g., 'One more. No problemsh . . . Thash grape!')."

    Skyrim launches on November 11 for Xbox 360, PS3 and PC.

    To see the game in action, check out the first in-game footage, which was released last month.

    [ Source: ESRB ]
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Decapitations!!!!! :thumbs::thumbs::thumbs:


    Pete Hines van Bethesda twitterde wel dit



    "Yeah, it's part of a one-handed perk you can pick that there's a small chance you can decap. Honestly, it was news to me too."
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    was dat?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat een decapitation is? Dat is het Engelse woord voor onthoofding. Kan ook wel gebruikt worden voor het afhakken van ledematen. Erg gezellig dus. :+
     
  20. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom veel mensen zoveel problemen hebben met fast travel. Dat is toch erg handig? Of vinden het mensen zo leuk om van anvil naar Cheydinghall te lopen? Dat neemt toch veel te veel tijd in beslag en dan wordt je nog vaak afgeleid door de dungeons die je pad kruisen. (Dat was toch bij mij zo)

    Trouwens, is het echt zo dat je in skryim voor fast travel ga moeten betalen??:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina