Geen idee of deze al gepost is? Ik dacht van niet. Deze Animus-editie bevat: - The Animus box entirely covered with lenticular lenses to faithfully reproduce the black room of the Animus - In-depth Encyclopaedia featuring 256 pages with comprehensive entries on the major characters, events and other important aspects of the Assassin's Creed universe - Assassin's Creed Embers Movie: the animated short film and the final chapter of Ezio's story. - Best of Assassin's Creed Soundtracks - Explore the prison of legendary Vlad the Impaler, the scourge of Constantinople - Capacity upgrades for your hidden gun bullets, bombs & crossbow arrows to give you a decisive advantage in battle. - Play as two additional multiplayer characters: The Crusader & a character from Assassin's Creed Brotherhood revamped with a Constantinople flavour: the Ottoman Jester - The Armour of Brutus from Assassin's Creed Brotherhood
Ik zat er aan te denken die encyclopedie los te kopen, maar dan betaal je gewoon 40 dollar aan shipping.
Oke nu word het pas echt gek, een gevangenis van dracula in assassins creed Krijgen we zo ook te horen dat hij met behulp van the piece of eden een vleermuis werd?
Jullie weten dat de Animus Edition in Nederland alleen beschikbaar is bij Bol en GameMania? Wees er dus snel bij als je 'm écht wilt hebben!
http://store.ubiworkshop.com/assassins-creed-encyclopedia-white-edition/ Alleen wel 41 dollar aan verzendkosten. De verzendkosten zijn dus gewoon 1.5 keer duurder dan het item zelf. Alhoewel:
Ik heb de OP maar eens even flink aangepast. Veel video's, screenshots en nieuws toegevoegd. Iedereen kent dit allemaal al, maar het is altijd handig voor nieuwkomers of mensen die Revelations nog niet hebben ontdekt. :b:
Impressive. Toch wel heel interessant denk ik. Zet alles op een rijtje en dat mag ook wel na zo'n ingewikkeld verhaal. Hopen dat ie online verschijnt want ik ga 'm niet kopen in ieder geval.
Erg jammer dat de beta PS3-only is, net als met Brotherhood. Had wel zin gehad om die beta nu te spelen!
Iemand die toevallig de beta al gespeeld heeft? Zo ja, wat zijn je impressies, en dan vooral in vergelijking met de multiplayer van Brotherhood?
Ik heb de beta een paar uur gespeeld. Die is me goed bevallen. Hoe het is ten opzichte van Brotherhood zou ik niet weten, aangezien ik Brotherhood nooit heb gespeeld. Ik vind het leuk dat je altijd op 2 partijen moet letten. Iemand die op jou jacht maakt, en die dan proberen te stunnen. En daarnaast ook zoeken naar jouw target. Alles loopt zonder lag en grafisch is het dik in orde.
Ik hoop echt dat ze eens de save-game optie onder handen nemen en dat je kan saven wanneer je wilt, het is gruwelijk vervelend als je in een tomb verschillende jumps moet maken en je faalt bij de laatste jump en dat je het weer helemaal overnieuw moet doen