Hmm als de dlc wat goedkoper is koop ik 't wellicht nog, maar ik heb nu niet zo'n zin in L4D Spoiler Spammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmieeeeeeeeeeee\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ mafkees \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
Best wel leuk nieuw level, finale is niet echt speciaal aangezien we dat level nu al 500 keer gespeeld hebben maar die berg en die tank in de trein zijn epic Vind het wel bijzonder lame dat ze de exploits niet uit No Mercy gehaald hebben, prutsers.
Hele groot kick Ik wil graag een paar levels uitspelen maar als ik dat via Quick Match krijg ik alleen maar kutmensen die geen flikker uitvoeren en mij laten sterven. Ik zoek dus nog 2 vrijwilligers die graag zombies willen knallen
zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen in dit spel probeer o.a de achievement voor alle campaigns op expert
Checkpoints? Nee, niet in de normale zin van het woord. Een campaign is wel weer opgedeeld in verschillende chapters dus als je de pijp uitgaat, start je aan het begin van een chapter.
Zijn er nog wat makkelijke achievements die ik kan proberen te halen? Wil er minimaal 12 hebben; staat mooier namelijk
online Hoi, Ik zoek mensen om Left 4 Dead 2 online mee te spelen. Ik zou graag helpen om achievements te halen. graag met headset. Heb de volgende map pack`s: The Passing The sacrifice Voeg me maar toe. Groeten Tim
hoe is deze game eigenlijk, is ie leuk om gewoon de single player alleen te spele? en hoelang is de singleplayer in je 1tje eigenlijk??
Single is echt geen hol aan en op de moeilijkere niveas is de AI niet slim genoeg om het bij te benen. Er zijn ook maar 6 levels, onderverdeeld in 4/5 chapters, als je die ff solo op een makkelijk nivea gaat doen ben je er in een klein avondje wel doorheen. Het spel is gewoon echt gemaakt om met z'n vieren de campaign op Expert te doen of 4 tegen 4 versus/scavenge.
vind ik wel, maar het is wel nog veel leuker in co-op maar ik kan me er in single player ook goed mee vermaken
nja dan toch maar ff proberen als tussendoortje! hoelang zijn alle campaign op normale totaal eigenlijk?
moet zeggen lekkere game tot nu toe, ook alleen!!! k voreg me alleen af, er is geen resume game knop he? heb gister de 1e 3e episodes van de 1e dinges uitgespeeld maar ik kan nu niet resume game klikken als ik gewoon de 4e episode kies en ide uitspeel heeft de game dan onthouden dat ik die andere uitgespeeld heb en krijg ik dan alsnog de finish that chapter achiev?