die ik persoonlijk alleen voor een klein prijsje zou kopen omdat LA NOIRE ook weer een hype overrated game is van rockstar
Hallo, Regelmatig willen we met 4 vrienden, offline een avondje gamen. Nu is het zo dat 2 personen niet willen voetballen en ook geen schietspellen willen. Het enige dat overblijft is dus eigenlijk racen.. Wat is een goed/leuk spel om met 4 personen (offline, splitscreen) te kunnen spelen? Grs
Blur! Ja, GOTY 2011! De focus ligt er wel op, en het is erg leuk te doen. Maar niet een vereiste om het uit te kunnen spelen. edit: En de SP is alles wat ik heb gespeeld, dus inderdaad erg tof voor de SP.
Ik heb hem ook met veel plezier 2 keer uitgespeeld. Moeilijkheidsgraad is ook precies goed, Normal is de eerste keer net lastig genoeg en je leert genoeg om daarna vol vertrouwen lekker door de hoogste moeilijkheidsgraad heen te knallen (gebruik makend van alle skillshots die je in je normal run geleerd hebt)
Heb hem onlangs uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik meer dan prettig verrast ben. Éen van de betere shooters die ik de laatste tijd (jaren?) gespeeld heb. Fijne gameplay, afwisseling en vooral niet te serieus. @fredfenster Kill with Skill heeft gelukkig niets met knoppencombinaties te maken, maar de manier waarop je de wapens en de omgeving gebruikt. Een kind kan de was doen en het is vaak heel grappig. Ik heb ook alleen de SP gespeeld en het was meer dan de moeite waard.
Alleen best kort (De story mode dan) Hij is op hard in een half dagje uitgespeeld..(had um in 7 uurtjes uitgespeeld dan..
Dat is waar, was er zelf ook in een uurtje of 8 doorheen, maar tegenwoordig vind ik dat best ok voor een shooter.
Ik heb weer eens zin om frustraties te uiten (lees: beetje knallen ) en zoek daarom een leuke shooter. Ik heb de laatste Halo's allemaal gespeeld en die nieuwe wil ik ook hebben maar die komt pas over een tijdje. Call of Duty (MW2) heb ik ook gespeeld, maar vond ik niks. Ik weet van CoD dat het allemaal heel precies moest, erg vervelend want ik kan niet zo goed mikken. Nu heeft iedereen het over Gears of War en misschien is het wat, maar komt dat beetje in het 'straatje' van Halo? En dan de volgende vraag: Met 1 beginnen of is 2 leuker? Het gaat me voornamelijk om de singleplayer.