Je record is mooi maar ik wel paar wedstrijden staan tegen erg slechte mensen. Ook heb je weinig punten als je het vergelijkt met je record. Ik heb 6000 punten terwijl ik 180 heb gewonnen en 80 verloren.
Siemen: Ga je die post maken? want ben chemistry uitleg aan het tikken (vriendin toch weg en FUT 11 is het niet meer nu) PM hem je als je de post maakt (en me wel de credits geeft hahah)
Ehh volgens mij heb jij het over iets anders. Loyalty packs (2 gold player packs) krijg je morgen bij de release van de webapp van FUT12. Iedereen die vóór 16 augustus FUT11 heeft gespeeld krijgt die 2 gold player packs.
Je krijgt als je je team voor 16 augustus hebt gemaakt (en aangemeld via de web app daarvoor) bij het begin twee gold packs per aangemaakt team (dus per account eigenlijk) (voor mij 4 x 2 gouden pakjes dus) en vanaf die dag totaan de release van FIFA daily gifts als je je op een nieuwe dag aanmeld. De Daily gifts zijn Bid tokens, bruine halve pakjes (6 kaartjes) wat coins (tot 2500 ongeveer) of 3 gouden kaartjes geloof ik. Elke dag weer wat anders.
Jup. Per FUT account. Dus als jou gamertag bijvoorbeeld lampie is en je daar het team aanmaakt FC Lampie (kan er maar één per gamertag) dan krijg je twee pakjes. Hoeveel opstellingen je daar ook bouwt. Heb je bijvoorbeeld ook nog een oude gamertag (bijvoorbeeld waxinelicht)waar je toevallig ook nog silver op hebt en je had voor de 16de al een team (FC Kaarsvet) aangemaakt als opslagplek dan krijg je daar ook 2 pakjes voor. En heb je toevallig nog een vriendin, vriendje, hond of kat die ook een xboxgamertag heeft (de gamertags in dit geval, spotlight voor de vriendin, een vriendje heb ik niet dus weet de naam niet, knaagbot voor de hond en NL Ohrson (voor de kenners onder ons) voor de Kat dan krijg je ook nog twee pakjes voor al die accounts! Mits je een team hebt gebouwd voor de 16de daar (of gewoon heb geactiveerd) de account verbonden is met live toen je dat deed en je bij de webapp hebt aangemeld.
ik vind sowieso dat fut founders ( mensen wat in 09 al FUT speelde) zeker 5 packs moeten krijgen ..... zo ..... EA
Morgen kan dat pas. Volgens mij om 5 uur in de middag! dan krijg je je twee goude pakjes en je 24 bronzen spelers!
Hahaha zeker nice. Heb in FUT 11 me team alvast gebouwd om te kijken wat de chem is en net even de rating van alle spelers in FUT 12 opgezocht. Word een cool team! Hybrid maar sterk! Zal alleen wel tijd duren voordat ik de spelers daar kan kopen!
Stuur maar op, dan zal ik de post morgen proberen te maken, of vannacht nog. Ik heb nu even geen tijd namelijk .
Hij komt morgen pas om 5 uur (Engelse tijd) uit, dus hopelijk kan ik hem dan al af hebben. Ik zal m'n best doen eh .
misschien zie ik al uitleg over het hoofd, maar wat als ik nog nooit UT heb gespeeld en nu (morgen) fifa 12 ga pre-orderen, hoe zit het dan met die gold packs ?