Ik krijg alleen maar dit wanneer ik op bevestigen klik Sorry Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw.
Vorige week (kan ik nu niet meer vinden) zag ik een character die had een witte pet op. Weet iemand welke ik bedoel en hoe je deze vrij speeld?
Ik weet niet zeker of je het over dit hebt, maar: (spoiler over een SP missie) Spoiler Je kunt in een missie met Cole ergens in een container een wit petje vinden en dan heb je de keuze om die op te zetten en dan blijft dat ding de rest van de missie op je hoofd hangen.
[yt]zzBPcavSSsI&[/yt] mooi filmpje over de weapons en damage. conclusie? geen 1 is het beste, allemaal goed ?
Ik had trouwens nog wat negatieve meuk gelezen over die retro lancer, maar ik vind em wel mooi hoor. Lekker met mes naar voor rennen en heel de kolerezooi d'r op spiesen! ^^ Ben halverwege act 2 nu denk ik.
Hoe werkt die sawed off nou met die downs? Is dat nu gefixed of niet? Ik zie in dat weapon damage filmpje dat het pre-TU1 nog mogelijk is om te downen, what about post-TU1?
Zo net de campaign uitgespeeld, echt epic. Daarna ff team deathmatch gedaan. Nou is het in het algemeen bekend dat ik zwaar zuig ik GoW online. Maar ik heb me echt mateloos geirriteerd aan de sawn off shotgun, vooral in levels zoals Gridlock. Dat wapen is gewoon zo sterk. Maarja, verder was er nog een level met een grote zandvlakte waar je de hele tijd werd neergeknald door die uber sniper. Ging niet echt lekker vandaag. Ik begon zo goed met de eerste 2 potjes.
Ik heb vandaag de bijtreffende code van de LE versie ingevoerd met de onderstelling dat alle winkels wel vandaag over de brug zouden komen. Nu blijkt dit niet het geval, kan/gaat microsoft nu achterhalen waar ik die early relaese vandaan hebt? Wil namelijk niet dat de mevrouw van wie ik het hebt meegekregen in problemen komt.
Nee joh, niet erg. Denkt toch niet dat MS daar tijd voor heeft of de middelen om dat te doen Care to make a picture of Adam Fenix for me en die ff in een spoiler bericht ofzo te poste?