http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html Ziet er goed uit. Maar als ik naar de prijzen kijk, zijn er goedkopere (NL) opties.....Hot Pursuit bv is gewoonweg duur vergeleken elders....
5-6 dagen ongeveer. Vrij snel vind ik... Edit: Hoe zijn hier de ervaringen met Yourgamezone? Ik wil Fifa 12 daar alvast bestellen, maar ik wil hem natuurlijk wel met de release in huis hebben...
Iemand ervaring met pre-orders bij GameDumper? Ze hebben Skyrim daar voor een erg mooie prijs inclusief die speciale stoffen map, maar ik wil wel zeker weten dat ik 'm op de release krijg en anders de dag daarna, maar niet later...
Misschien wel handig om in de OP te zetten, als centraal punt om ervaringen met websites te zien idd heel handig.
Oja haha, ik kijk alleen op BudgetGaming voor de prijzen. Ik vergeet altijd te checken voor reviews van webwinkels. Maar bedankt voor het herinneren! Ik ga het nu meteen doen!
Ik had maandag Dead Island besteld bij thehut.com, omdat hij daar het goedkoopste was. Ik had een promo code gebruikt: "INTER", waarmee ik 2-3 day free international shipping zou krijgen. Het is nu bijna een week later en heb het spel nog niet... Heeft nog iemand dit probleem gehad?
Ik heb een vraagje over Game Mania: Ze hebben daar altijd bij grote games, als Battlefield 3 binnenkort, van die acties dat je twee games inlevert en dan korting krijgt. Kan dit ook als je een game eerst pre-ordert?
Ja Moet je er gewoon even bij zeggen als je de preorder gaat ophalen. had ik vorig jaar ook met Fifa 11 gedaan..
Je hebt het weekend ertussen gehad en op maandag is de post altijd karig, dus ik zie het probleem niet. Was hij ook op maandag verstuurd?