[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ben er erg blij om, want je hakt met fucking zwaarden,hakbijlen, en ga zo maar door en er gebeurd niks? Come on now....ik dacht eerst dat ze hadden gezegd dat het er niet in zat, en ik vond het opzich geen ramp maar wel jammer, maar het zit er dus toch in. Erg blij mee en het is wel zo realistisch., begrijp alleen niet helemaal wat ze bedoelen met 'small chance'



    Jah, want Skyrim heeft soort karren waarmee je dan naar je bestemming zal worden gebracht, dus ik vind het logisch dat dat geld kost :). Ik hoop nog steeds dat je een soort cutscene krijgt,net als in RDR..en dat je gewoon in die kar zit en van de omgeving geniet terwijl je naar je bestemming gaat.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  2. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook seksen is dus mogelijk in skyrim blijkbaar..
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, doet me denken aan Fable, daar kan je ook een trouwen en een gezinnetje stichten. Of met een prostituee meegaan.8)
     
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    haha heb je nu gewoon mn plaatje lopen jatten:+

    maar je hebt gelijk het lijkt wel een beetje op fable maar t doet me ook wel een beetje denken aan de sims.

    ik persoonlijk vind het niet erg dat je kan trouwen en kan seksen... vind het wel realistisch in zoon game.

    wat mij erg tof lijkt is dat je in de DARK BROTHERHOOD zit... ff 1 moord plegen, daarna het café bezoeken om een pilsje te drinken en dan naar huis om je chick vol te tanken met...... nou ja je weet wel.:+
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gást. Wat heb jij toch met: "seksen"?! 8)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij vindt het gewoon een heel spannend onderwerp in een game.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha nee dat zeker niet maar wel tof dat het kan, er zijn ook zat adult mods voor oblivion maar ik heb en hoef er geen 1. Als het er standaard in zit vind ik t wel lachen. Maar niet belangrijk , na een x of 2 is t niet leuk meer, alleen als er bugs in zitten wel .
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond het zelf juist na een paar keer steeds leuker worden :+
     
  9. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    haha hoezo dat dan ?? ik had het na een paar x wel gezien.. en adult mods hoef ik zelf niet in oblivion.. als het er standaard in zit vind ik het prima maar ik ga niet opzoek naar mods..
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hmmmmmm...

    I'm not buying it.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    lekker belangrijk, wel weer een andere betekenis van het woord pixelneuken :D
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie trouwens van de 3D map in Skyrim? Voor mij had het niet persé gehoeven, ik vind een normale 2D map prima. Op de Bethesda forum hebben ze nu een thread waar ze zich zorgen maken om de 3D map, ze zijn bang dat de map alles zal weggeven aan locaties. Elder Scrolls is puur exploratie, dingen tegenkomen en verrast worden, als je alles al op de map kan zien...is dat wel erg jammer. Ik snap hun angst opzich wel. Dat 'probleem' is op te lossen als ze gewoon de unexplored gebieden mistig houden, dat je gewoon niks kunt zien daar. Hopelijk zit dat erin.

    In het begin zal het voor mij niks uitmaken, want ik ga gewoon doen wat ik wil en heb de map daar niet voor nodig, nog niet. Totdat je een quest krijgt en je de map moet bezichtigen om te kijken waar je heenmoet, hoewel dat ook niet persé hoeft...je kunt ook gewoon je kompas volgen.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik blijf het allemaal te hip vinden. Ik ben meer fan van het menu van Oblivion. Maar ik zal er wel aan wennen denk ik.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Seksen.. Tering.
     
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje gebruikt dat woord:+...


    En hij is 13;)
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet netjes om Neuken neer te zetten dus wou t er netjes neerzetten. Vrijen had ook gekund.:+
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Of stuktrekken..
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Zolang het Skyrimmen maar niet tot in de details wordt uitgelegd vind ik het goed.
     
  19. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina