Bij veel sites moet je voor een bepaalde tijd bestellen voor je hem morgen hebt. Hoelaat moet je bij deze site zijn?
Als u vandaag voor ong. 19.00 uur besteld heeft u ze morgen binnen, mits ze nog op voorraad zijn natuurlijk. Gaat nu hard, dus let op de voorraad die bij het artikel staat. Met vriendelijke groet, Juliette Kromme JEWARO V.O.F.
http://www.gamesshoppen.nl/xbox-formula-2011-p-15102.html Extra afhaalmogelijkheid dinsdagavond 20-09 van 18.00 tot 19.00 uur. Nog 7 op voorraad trouwens voor de X360.
Heb hem gelijk maar ff voor de ps3 en xbox360 besteld! Morgen in huis is me gegarandeerd! Eerst nu maar ff m'n pre-order bij MO afzeggen!
ja klopt, ze zijn erg snel daar en daar hou ik wel van , zometeen maar eens richting de bus gaan en effe vriendin van school halen en dan door naar schiedam
Ik wilde eerst ook naar Schiedam rijden maareh 110 km heen en 110 km terug is toch teveel van het goede Dan kan ik nog wel een dagje wachten
Hoppaaaa! Besteld, er zijn er nu nog 2 op voorraad.. Voor 19:00u besteld, dus morgen in de brievenbus
Krijg hem gratis M'n abonnement op Top Gear magazine is al meer dan een jaar verlopen en nu koop ik hem af en toe los maar zag nu op topgear.nl dat je F1 2011 kado krijgt bij een nieuw jaarabo. Prima hoor voor 60 euro.
Neem mijn versie ook even mee en kom hem even brengen! /edit: Zojuist ook de mail ontvangen dat hij is verzonden!