TheHut is heel vaak langzaam. Gewoon even geduld hebben dus. Kan best zijn dat het nog een weekje duurt, ook met die speciale free international shipping code.
Tsja, ik bestel daarom niet meer bij TheHut en Zavvi. Ooit heb ik bij TheHut Dead Rising 2 besteld. Ik heb 'm nooit binnen gekregen en ook nooit m'n geld terug gekregen na een paar mailtjes... Gelukkig heb ik het maar over ongeveer €11, maar toch... Wel jammer, want voor dit "incident" bestelde ik heel veel bij TheHut en Zavvi (beide horen bij dezelfde company group)!
Als je je gewoon de 'voorschriften' had gevolgd, had je volgens mij wel je geld teruggekregen hoor? Ik heb althans goede ervaringen als er problemen zijn.
Ja ik ook. Ook een keer een beschadigd spel binnengekregen en toen ik dit bij hen meldde kreeg ik een nieuw exemplaar opgestuurd. Ik heb gewoon altijs goede ervaringeb met het bedrijf
Ja en daarom noemen ze het ook International Delivery? TheHut Group is gewoon een faal, ik kan iedereen lekker amazon.co.uk aanraden.
ik ben niet aansprakelijk voor enige schade, vertraging of dubbele exemplaren Oja ik heb laatst een gamestore test gedaan! Toen werd GH 2e