Ik ben zelf beschikbaar voor Co-op morgen ergens rond 9-10 uur in de ochtend(ligt er aan wanneer ik het spel krijg, maar het is altijd rond die tijd wanneer TNT langskomt ).
Ik wil wel Maar zoals ik al eerder zei: Ben niet super goed ofzo, dus als je fanatiek bent en goed scoren je ding is; voeg me dan maar niet toe!
Jullie gaan voor de 4 plagers achievement? Ik kan maar tot half 7 vanavond. Dan ga ik de laatste /act spelen op insane met een vriend. Dus als jullie denken dat je het in 9 uur gaat halen? Wij hebben er met z'n vieren op hardcore 13 uur over gedaan, incl het zoeken naar cogtags enzo en het volledig afkijken van filmpjes. Nu scheelt het al dat ik hem op casual zet dan. Maar toch, als het om de achievement gaat
Jozman50 eerst singleplayer, wss over een halfuurtje pas omdat het pakketje bij de buren ligt en nu gvd niet thuis zijn
Kontschopper nl voeg me toe ben op zoek naar iemand die single player co op wil uitspelen op hardcore! morgen nog werken dan paar dagen vrij dus alle tijd let me know als iemand er zin in heeft en voeg me toe!