Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wow, Renegade Ops is echt gaaf zeg. Leek me vooraf al tof, maar hij overtreft alle verwachtingen. Ben benieuwd of hij in multiplayer nog leuker is!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik hoop het ook. Hoorde wel dat de damage scaling niet helemaal 100% is, dus met vier spelers wordt vooral de hoogste moeilijkheidsgraad aanbevolen. Ben inmiddels in level 4 en het doet me ook aan een bepaalde Amiga game denken (niet de Strike serie die ik eerder noemde), altijd lastig als je niet op de naam kunt komen.

Review

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wie gaat er aanstaande dinsdag eigenlijk Resident Evil 4 HD kopen/downloaden?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Misschien. Maar het zou de zoveelste keer zijn dat ik een RE game probeer. :lol:

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    1600 MPS per game toch? Nee, vind ik te duur voor een game die ik al heb op de Gamecube. Wanneer die ooit 50% gaat (wellicht in december ofzo) dan overweeg ik het nog wel eens. Ik heb sowieso nog veels te veel games liggen die ik moet spelen. Ik heb zelfs Limbo nog niet eens uitgespeeld, en die is maar 3-4 uur lang ofzo...(!)

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 1600 punten no wai idd.. Als ie 800 wordt, dan wel.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Uitgespeeld op de Gamecube. Erg goede game en als de HD versie *echt* HD is kan ik hem iedereen aanbevelen die deze titel nog niet heeft gedaan.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Renegade Ops nu downloaden, ben benieuwd!! :D

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die koop ik later dit jaar nog wel, vond 't een tof avontuur en zou 'm best nog wel eens willen doen in HD :)

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Grappig dat ik dit een paar dagen geleden nog beweerde. De Eurogamer review geeft antwoord op bovenstaande opmerking:

Click

Oftewel:

"Resident Evil 4 is a brilliant game, but that's exactly why Resident Evil 4 HD is such a disappointment. This is no definitive version or director's cut (wouldn't that be something), but a criminally half-baked attempt to winkle a little extra cash from the still-beating heart of a classic. Resi 4 deserves better than this; Resi 4's legions of devoted fans deserve better than this; and Capcom should be much better than this."

Resi 4 is geweldig, maar deze port is dat zeker niet. Capcom is weer goed bezig.

Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel even punten aanschaffen voor deze titel.

Resident evil 4 HD heeft een magere 7 bij eurogamer, niet dat ik die nog een keer wou spelen maar goed.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dan maar mijn Gamecube versie in HD spelen met Dolphin.

Capcom en Sega zijn echt fucking greedy en lui geworden sinds de jaren '90...

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik haal Resident Evil 4 HD in ieder geval wel(jammer trouwens dat de Japanse disc versie met Veronica + Resident Evil 4 niet regiovrij is though).

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dus als je hem nog nooit gespeeld hebt kan je hem veel hoger raten, neem ik aan?

Ik twijfel nog steeds. Meerdere keren begonnen aan een Resident Evil, maar telkens weer snel weggelegd.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens Resident Evil 4 is zelfs nog meer, 1680 Microsoft Points(19,99 Euro), ik heb het wel aangeschaft though.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens Eurogamer is RE4 nog steeds een fenomenaal spel maar doet Capcom het enorm te kort door er een lakse port van op XBLA te gooien.

Wat ze hadden moeten doen is de routevan de ICO/Sotc/GoW/BG&E remakes kiezen.

Dus echt er wat werk in steken en de mensen waar voor hun geld geven

Dus ook bij Eurogamer geen kwaad woord over het spel zelf maar er had zoveel meer in gezeten qua uitvoering van deze port

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb Resident Evil 4 ook aangeschaft. Ik heb het spel wel vaak gespeeld maar nooit uitgespeeld dus nu gaat dat hopelijk eens gebeuren.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik twijfel nog steeds. Ik wacht misschien wel tot hij er met korting is, of is dit een Games On Demand titel?

Ik heb de game weleens heel even geprobeerd op de Wii, maar op een gegeven moment komen er gewoon teveel 'zombies' voor te weinig kogels/stuff. Blijkbaar ben ik gewoon slecht in die gameplay.

Net als die demo van Res 5. 10 minuten rondjes rennen over een terrein met zombies achter je aan omdat je op een helikopter wacht. Ja, wtf?

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Resident Evil 4 is een Games on Demand titel.

Net ongeveer 30 minuten gespeeld. Even wennen aan de controles maar leuk om weer te doen.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Tis idd een games on demand titel, je kunt ook 1000 gamerscore halen.
    Ga hem wel halen, volgende week komt code veronica als ik het goed heb.

Laatst bewerkt: 20 sep 2011

Deel Deze Pagina